wie kan mij helpen ????

frankz

New Member
Hallo mijn naam is Frank en ik ben nieuw hier.
Sinds enige maanden lopen we met het idee om te gaan emigreren naar Australie. Het grote probleem was dat mijn vrouw niet zonder haar ouders en haar broertje kon. Dat probleem is inmiddels ook opgelost want mijn schoonfamilie is nu helemaal om. Ze gaan nu in november zelfs kijken.
Wie kan mij helpen in de wirwar van sites. Wij willen dus heel graag, net zoals zovelen, vertrekken en zijn bereid om wat voor werk dan ook te gaan doen of cursussen te volgen of wat dan ook.
Wie kan mij helpen....

Welkom Frank,

Kijk eens op http://www.immi.gov.au en zoek daar het visum op wat voor jullie geldt. Ga vervolgens de bijbehorende Booklet doornemen. Je zult dan ongetwijfeld vragen tegenkomen, probeer deze op te zoeken op het forum hier met de search-functie en mocht je een nog niet eerder beantwoorde vraag hebben, stel hem gerust hier op het forum in de juiste topic...

:hi: en heel veel succes in de emigratie-jungle!

Tis een hele klus maar hij is zeker wel te klaren!!

Groetjes Lin

Hello  :hi: op dit forum, waar wij eigelijk niet meer zonder kunnen.
Veel suc6 met de visum,

H Gr Ineke  :up:

Hoii,

Heel veel succes met alles!

Je kunt hier echt heeeel veel antwoorden op je vragen vinden typ bij search maar iets in en je krijgt vrijwel meteen antwoord op je vragen.
Je bent alleen wel even een weekendje zoet met lezen :computer: .
Dan weet je wel een heleboel :wink:

Liefs Eutrice

bedankt voor de reacties. ik begrijp dat ik nog een hoop te doen heb en heeeel veeeeeel te lezen heb. :up:

Back