wie kan ons helpen?

aussieplease

New Member
Hoi ik ben groepsleidster op een kinderdagverblijf. Ik heb geen idee hoeveel punten ik hiervoor kan krijgen. Heb wel op de SOL gekeken, maar kan het niet vinden. Of val ik misschien onder social worker?
Mijn opleiding is SPW-3

Mijn vriend werkt als magazijnmedewerker. Wij kunnen ook zijn beroep niet vinden op de lijst.

Ik hoop dat iemand kan helpen. Alvast heeeeeel erg bedankt.

Groetjes E&M

Het eerste beroep dat ik tegen kom op de lijst is 'Child Care Co-ordinator' dus je beroep bestaat wel en het is 50 punten waard.
Het beroep van magazijnmedewerker staat inderdaad niet op de lijst.

http://www.immi.gov.au/allforms/pdf/1121i.pdf

Succes

Wil je niet verdrietig maken. Maar volgens mij (en ik kan het een beetje weten, want ik werk nu in Australie in de kinderopvang) heet jouw werk niet Child-care co-ordinator. Dat ben je als je directeur bent denk ik. Of misschien zelfs wel iets bij de overheid?  Jou werk zou een pre-school groupleader kunnen zijn. Of "gewoon" groupleader in de child care. Succes met zoeken. Ik heb niet op de SOL lijst gekeken. Ik hoop voor je dat het erop staat!

Ik weet helaas in ieder geval zeker dat magazijnmedewerker niet op de lijst staat. Dit omdat ik had vergeleken met collega's van mij (magazijnmedewerkers), die dus niet naar Australië konden gaan emigreren.

ik kon zelfs als pedagoge met veel managementervaring geen aanspraak maken op het feit dat ik best een child care coordinator zou kunnen zijn..het komt allemaal behoorlijk nauw..zoals jufrebecca ook al zei..ik wens je wel veel succes met je aanvraag  :up:

Mir  :)

Hoi hoi

Bedankt voor jullie hulp. Voor ons gaat het heel moelijk worden om te emigreren. Denk dat ik dan toch nog een andere studie naast mijn werk moet gaan doen. Maar daar moet ik dan ook weer 2 jaar werkervaring in hebben pfffff dit is echt niet grappig..

Toch bedankt allemaal en meerdere reacties zijn natuurlijk welkom.

Groetjes E&M

Back