Wie o wie kan ons helpen??????????

Peter- Tiny

New Member
Lieve lezers en lezeressen,

Wij zijn Peter en Tiny uit Zuid-Limburg Nederland en dromen al 23 jaar om naar Australie te verhuizen.

We zijn er nooit geweest maar het vreemde is dat we dit land missen als ware het ons geboorte land. Dat kan niet zien we al vele van jullie denken, ( of toch niet ? ).

Wie o wie heeft Nederlandse vrienden of familie daar wonen die met ons willen "chatten" over welke wegen we moeten bewandelen? We proberen al maanden om Nederlanders te vinden in Australie maar tot op heden is dit niet gelukt. Als we ze al vinden dan kunnen op een of andere manier onze e-mails ze niet bereiken.

Met spanning wachten we af. Ons e-mail adres is: blossem10@hetnet.nl

Vriendelijke groet: Peter en Tiny.

You just hit the jackpot!! :-D Voorlopig heb je een boel om bij te lezen hier en dan zijn jullie vast al een heel eind verder.

Good luck in ieder geval!
Syl

Welkom op het forum :up:

en Syl heeft gelijk er zijn hier genoeg mensen aanwezig die in Australie wonen!

welkom op het forum en succes/plezier

groetjes Miranda  :)

Als je bij iemand's profile kijkt kan je soms zien waar ze wonen (tip)

Hi Peter & Tiny,

Als eerste natuurlijk :hi: op het gezellige en informatieve forum :up:.
Zoals eerder al is gezegd, valt hier genoeg te lezen.
Als er vragen zijn, gebruik bijv. de "search-button" (altijd handig) of open een nieuwe topic.
Heel veel succes met het uitzoeken van één en ander
en natuurlijk heel veel succes met jullie plannen.

Groetjes,
Mel

Hallo Peter & Tiny

Welkom op het forum en inderdaad meer dan genoeg informatie over Australie, lijkt me zo.
Wanneer gaan jullie er een keertje naar toe?

gr. Annelies

Welkom en begin maar met lezen zou ik zeggen. Je zal versteld staan van de hoeveelheid informatie op dit forum. Staat het er niet? Gewoon vragen en dan komt er meestal vanzelf iemand mee of met een link waar het te vinden is. Veel plezier  :)

Welkom op het forum :cheer:
We zijn er nooit geweest maar het vreemde is dat we dit land missen als ware het ons geboorte land. Dat kan niet zien we al vele van jullie denken
:-D :-D Best herkenbaar. Ik ben de afgelopen 2 jaar zo druk bezig geweest met dat land dat het nu voelt als of ik straks in februari eindelijk naar huis ga. Terwijl wij er nog nooit zijn geweest:lol:
Hoe moeilijk het ook is, ik probeer daar in tegen ook heeeeel sceptisch te blijven want als je alles gaat zitten romantiseren kan het nog is vies tegen gaan vallen.  :up:

groetjes Barry & Vanessa

Zoals al eerder geschreven, ontzettend veel info kan je krijgen vie dit forum. Ook erg veel leden wonen al in Australië.

Helaas
[quote author=tum link=topic=3165.msg36134#msg36134 date=1131781327]
Als je bij iemand's profile kijkt kan je soms zien waar ze wonen (tip)
[/quote]
gaat dit niet altijd op, niet iedereen geeft aan wat hun locatie (location) is bij hun profiel. Dus kan je soms wel kijken, maar dan weet je nog niets.

Alhoewel, vragen zijn toegestaan.  :-D :up:

Rene

Ook van ons welkom op het forum.
Wij zijn zelf ook sinds kort bezig met het emigreren en hebben al onwijs veel aan dit forum gehad.
Eindelijk eens wat Limburgers, hàhà. Wij wonen zelf in Tegelen (bij Venlo).

groetjes
Sandy en Joop

[quote author=Joop Smits link=topic=3165.msg36778#msg36778 date=1132211467]
Ook van ons welkom op het forum.
Wij zijn zelf ook sinds kort bezig met het emigreren en hebben al onwijs veel aan dit forum gehad.
Eindelijk eens wat Limburgers, hàhà. Wij wonen zelf in Tegelen (bij Venlo).

groetjes
Sandy en Joop
[/quote]

Hallo zouden jullie via ons e-mail adres kontact willen op nemen met ons? Groetjes Peter en Tiny.

Back