Wie vertrekken er allemaal in jan. naar OZ

Ingriddh

XPdite Sponsor
Volgens mij zijn er heel wat mensen die vertrekken naar Aussie. in januari 2009. Ik heb
er in ieder geval een aantal voor bij zien komen op het forum.

De omschakeling van de winter naar de zomer daar is dus een behoorlijke klimaatshock.

Wij gaan ergens rond de 10e vertrekken. Moet nog het een en ander regelen.

I

:dance: :applaus: :applaus:  Wij vertrekken op 3 januari naar Perth. Waarschijnlijk is het zo'n dertig graden warmer en dat zal zeker wel even wennen zijn, gelijk maar lekker zwemmen enz. Heerlijk gevoel hoor om alle winterspullen achter te laten. We zijn die kou hier echt zat. We hebben ook nog een heleboel te regelen en uit te zoeken en de verhuizer staat op 29 december in ons huis om alles in te pakken. Dus het worden hele hectische weken. We hebben er super veel zin in.

We wensen jullie en alle anderen natuurlijk heel veel succes met het regelen van de steeds dichterbij komende verhuizing.

Wij gaan met z'n viertjes  30 januari richting Melbourne. Wij vliegen met SA en hebben een wat langere stopover genomen zodat wij een beetje kunnen uitrusten in Singapore......hotelletje, zwemmen, city tour????
Ik vind vooral alle opzegging lastig. Ik krijg veel tegenstrijdige informatie en moet je bij de één bellen, kan het bij de ander weer het via internet,  en soms moet het weer schriftelijk en heel af en toe kan het pas op het moment dat je bent uitgeschreven bij de gemeente. :x
Verder krijg je nu: "Nog even één keer naar.............". Soms best wel confronterend, maar wij hebben er best veel zin in. Onze kinderen van 10 en 11 ietsjes minder, die zien erg tegen het afscheid nemen op, vooral van hun vriendjes.

Groetjes

Mariette

Ik ga niet in Januari, maar pas in Februari of Maart. M'n vrouwtje en de kinderen komen pas in Juli of Augustus achter. Dit komt omdat we willen dat de kinderen hun jaar uit doen in school. De oudste zal dan net oud genoeg zijn om naar de universiteit (misschien Curtin University) te gaan, terwijl ik al vanaf februari bij mijn werkgever wordt gewacht. 'K zie wel een beetje op tegen die lange tijd alleen ginder...... :-( :cry:

Frank

Wij gaan naar Sydney. We vertrekken rond de 10e is de planning.
Johan moet de 27e beginnen bij z'n nieuwe werkgever in North Sydney.
We verblijven de 1e tijd bij een achternicht van mijn moeder in Halekulani (ruim een uur vanaf North Sydney).
En die helpen ons met de 1e dingen te regelen. Die wonen er al 45 jaar dus die weten de weg wel.

Nog een hoop te regelen  :|,maar we hebben een lijst gemaakt met de dingen die we nog moeten doen :shock:.
En tja, we zitten nu nog in de onze vakantiebungalow, dus echt heel veel op te ruimen hebben we niet meer :grin:.

Dat hebben we allemaal in de zomer gedaan, onze overdracht van het huis was op 1 sept.

He Cosmo,

bedankt voor je bericht, dat zegt al genoeg dat je er al twee jaar zit en er niet meer weg wilt :up:.
Gr. Ingrid

De ruimte hier is zoveel beter. De omgeving is bijna overal mooi,
overal staan palmbomen en het zonnetje schijnt echt bijna heel het jaar hier in Brisbane.

Ik wist eerlijk gezegd na 2 maanden ofzo al dat ik nooit meer terugwilde. Ik mis alleen mijn familie en vrienden af en toe wel.

Hi Cosmo,

Waar zit je in Brisbane? Wij zitten sinds juli ten Noorden van Brisbane, in Morayfield. Hebben nog geen werk, maar genieten enorm van alles. De kinderen zijn direct naar school gegaan en hebben het ontzettend naar hun zin. Hopen wel na de zomervakantie aan de slag te kunnen.

Groetjes Sigrid

Back