Wie vertrekt er binnenkort naar Brisbane?

gabby

New Member
Hoi allemaal,

Heb al heel lang niet meer geschreven. Wij wonen inmiddels volgende maand al weer 4 jaar in dit fantastische land. Wij zijn hier niet meer weg te krijgen. Wij zijn echter op zoek naar nieuwe eetkamer stoelen en die kunnen we dus hier niet naar onze smaak krijgen.
Via internet zijn we bij de website van Betermeubel/Goosens gekomen en hebben daar de stoelen gevonden die wij graag willen bestellen. Ik heb een verzoek uit staan bij TOP verhuizers voor een quote. Maar ineens bedachten wij ons dat er misschien wel mensen van xpedite binnenkort vertrekken richting Brisbane die misschien nog wat ruimte over hebben in hun container.
Mocht dit zo zijn, dan zouden we dat heel graag horen. Het gaat om 6 nieuwe eetkamerstoelen die door de winkel naar het verhuisbedrijf gebracht kunnen worden. Het gaat om ongeveer 2 m3 en uiteraard zullen wij betalen voor de plek die het in de container inneemt.

Groetjes,
Ron en Gabriëlle   

Hoi! moet nog even uitzoeken hoe/wat ik zelf wil verschepen/sturen, maar zal dan zelf ook niet meer als 1 m3 hebben schat ik  :cool:. Dus geen container voor mij, wel is Brisbane een uur vanwaar ik ga wonen  :up:.

Back