wie weet een romantisch plekje aan het strand

robijntje

Account Inactief (eigen verzoek)
XPdite Sponsor
Waar is het in februari heerlijk weer in Australie en weet iemand een romantisch hotelletje of huisje aan het strand? Of op een eilandje? Waar ook nog wat te doen is? Is voor een speciale gelegenheid en ik moet het even regelen...zoek me gek maar moet ook rekening houden met het klimaat. Dat ze niet wegwaaien of zo  :lol: Heeft iemand een goede tip voor me?

In die gidsen is alles mooi en omdat het niet voor mezelf is wil ik het wel goed doen!
Alvast bedankt! 
 
Cape LeVique is nog steeds de allermooiste plek in Australie. Wel een eind weg, 200km zandweg boven Broome. Maar zo romantisch, hutjes op het strand, prachtige natuur en je kan zwemmen! geen kwallen haaien en krokodillen daar.
 
Geweldig, ik ga eens even zoeken naar deze tips! Dank jullie wel!(ook namens het aanstaande bruidspaar)
 
Hoi Jack, Hamilton Island is , denk ik , de beste optie omdat het ook niet zo ver weg is. Ziet er geweldig uit he? Ben jij daar geweest? Maar het weer, eerste week februari, ik hoorde iets over regen en storm in die tijd of is dat onzin?

Heb je nog een leuke tip voor ze?

Bedankt he!!
 
Wij zijn daar getrouwd en hadden een wereld tijd.
Je moet altijd een beetje geluk hebben met het weer,
Februari is wel wetseason dicht bij het Noorden.

Cheers,

Jack :evil:
 
[quote author=Marijkeenpieter link=topic=8978.msg119836#msg119836 date=1214131364]
Cape LeVique is nog steeds de allermooiste plek in Australie. Wel een eind weg, 200km zandweg boven Broome. Maar zo romantisch, hutjes op het strand, prachtige natuur en je kan zwemmen! geen kwallen haaien en krokodillen daar.

[/quote]

Ons werd ons afgeraden daar heen te gaan, slechte weg. :)
 
Hoi! Dat Cape Leveque is gewoon ook te ver, dus dat gaat het niet worden. Enne, ze hebben geen tent... maar bedankt voor de tip, misschien leuk voor onszelf een keer om te doen!

Nee, denk dat het Hamilton Island gaat worden, laatste week van januari valt net buiten het hoogseizoen, dus goedkoper en misschien nog goed weer...(hoop ik).

Heb ze het doorgegeven en nu wacht ik op antwoord wat ze ervan vinden, dan kan ik boeken.

Nogmaal bedankt! :up:
 
cape leveque is wel super romantisch en ze hebben hutjes op het strand  :up:

maar inderdaad, wij slimmerikken hadden het zonder 4WD afgelegd en konden niet langzamer dan 80km/u omdat we dan vast begonnen te zitten. Bijna het dakrek kwijtgeraakt en ik weet niet wat nog meer aan schroeven. Maar prachtig, zeker de moeite waard (dat is, als je niet van mensen en winkelen enzo houd, het is er puur natuur verder)
 
Op een kameel tijdens de zonsondergang op Cable Beach - Broome ;)

Nehh... denk dat je met de Whitsunday's erg goed zit. Misschien anders Fraser Island? Ook erg mooi schijnt.
 
Zorg dat je in het reef view hotel hebt en dan aardig hoog....
Meer paradijs kun je niet krijgen :up:

Jack :evil:
 
Februari is niet de slimste maand om naar de Whitsundays te gaan. Het kan natuurlijk wel en je kunt geluk hebben, maar ook regelmatig valt alles daar dan in het water.....of is niet eens bereikbaar (over de weg, wel met vliegtuig). Heeeeeeeel vaak mensen moeten omboeken, verzetten ivm regen, regen, regen...of een cycloon. Voor een bruidspaar wil je toch iets minder risico nemen denk ik dan.

Voor Februari zou ik het verder in het zuiden zoeken. Er zijn zoveel prachtige plekken! Cottage in de buurt van Wilson Promontory, de Great Ocean Road of Merimbula misschien? Je kunt ook op een aantal prachtige plaatsen in de vuurtoren slapen (bijv. in Byron Bay, maar ook in een aantal andere verder in het zuiden in NSW en Victoria).

Ikzelf vind Tasmanie wel helemaal geweldig. En daar zijn heeeeeeeeeeeeel veel B&Bs, cottages etc op de meest romantische plaatsen en de stranden zijn te vergelijken met Cape LeGrand (wat inderdaad super mooi is!).

Omgeving Byron Bay is ook een goede keus. Net in het achterland daarvan zit je zeer romantisch en secluded, maar toch ook weer dichtbij zee. Anyway, zo'n 2500 km kustlijn met achterland om uit te kiezen!

Henriette
 
In Wilson Promontory kun je ook in een vuurtoren slapen ;) Alleen die is alleen lopend te bereiken.. :p
 
Hoi, was bij het reisburo en die hebben mij ook gewaarschuwd voor het weer in februari en zeiden dat Fraser Island en Hamilton Island b.v. een heel groot risico zijn om heen te gaan in die tijd...jemig, dacht ik het te weten...

Nee, moet er niet aan denken om iets voor ze te regelen en dat ze dan in een storm terechtkomen, lekker begin!

Denk dat de South Coast misschien in februari toch wat beter is, ik las iets over Tathra, schijnt ook heel mooi te zijn en Merimbula ?? 

Bij het reisburo hebben ze bijna niets daar, moet dus via Internet iets gaan boeken, daat zag ik zat staan enne...Jack? wij gaan zelf Hamilton Island met de vakantie doen  want je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt! Maar dat is niet in februari :p
 
Hoi! Het is Meribula geworden. Daar is het goed weer (normaal gesproken) en ze hebben een huisje aan het strand met het centrum op korte loopafstand. Nou, dat moet toch geweldig zijn he? Ik heb begrepen dat het daar heel mooi is, maar waar niet in Australie.... :p

Nog bedankt voor jullie reakties! :up:
 
Goed om te horen,
Hebbben ze ook een website zodat we mee kunnen gluren  :up:

Jack :evil:
 
Ja, hij heeft het bekeken en was er heel erg enthousiast over, zij weet van niets.......verrassing!

Stel je nou eens voor dat ze nee zegt... :|
 
Back
Top