Wie woont er nou inmiddels allemaal in (greater) Melbourne?

clara

New Member
Hallo luitjes,
Ik ben de laatste tijd weer meer aan het lezen op het forum en kom steeds meer Victorians/Melbourners ( :wink:) tegen. Wie zit er nou precies allemaal hier in deze buurt?
Mariëtte
 
Niet helemaal in de buurt maar wel op de grens met Victoria. Albury, slechts 350 km van Melbourne vandaan.

Erna
 
Ik hoop in Melbourne wat Nederlanders te vinden die misschien wat tips hebben qua werk als ik daar aankom.. :)

Werk vinden, daar draait het allemaal om.. ALLES staat of valt met een job. Pff, niet mak. Netwerken, netwerken en nog eens netwerken.. :)
 
[quote author=Lilygirl link=topic=7924.msg104085#msg104085 date=1196675486]
Kilsyth, zo'n 30 kilometer vanaf de city....east ofcourse....
[/quote]

East Ofcourse ? , ikke is west en ik ben niet de enige  :humble:

[quote author=dism link=topic=7924.msg104171#msg104171 date=1196767788]
wij wonen sinds bijna 3 weken in tarneit (westkant)

Inge
[/quote]


Ik woon in Point Cook. (da westside)

Groetjes Johan
 
Hoi, hoi,

Ik ben even aan het kijken bij deze topic waar iedereen is neergestreken in Melbourne. Er zitten veel wijken bij waar ik nooit van gehoord heb. 2 daarvan ben ik zelf tijdens vakanties geweest om te kijken naar displayhomes. Met name Point Cook en Wyndham vale. Als ik al naar australie gaan dan zullen daar ongeveer gaan wonen of dichter bij melbourne(caroline springs. burnside; dit zijn nieuwe wijken(Suburbs)

groetjes heidi
 
Sorry, volledig  :eek:fftopic:, maar volgde de link naar jullie site en langs deze weg:  :congrats: met jullie trouwplannen!

Sacha
 
Ik en mijn partner wonen in Broadmedows, Noordelijk van de stad. Ik denk ongeveer 30 km vanaf de CBD.

Groetjes, Vanja
 
Back
Top