Wie woont erin NSW

jan willem

New Member
Hoi beste leden ik had de vraag wie er hier op het forum in de buurt van Sydney ( 300km )NSW woont.

Daar wij van 7 tot 20 febr. in de buurt zijn om het een en ander te verkennen, is het wellicht leuk en leerzaam om bij andere Nederlanders langs te gaan. Bakkie koffie en wat kletsen over hoe en wat in Australië.

Ik ben er samen met mijn vrouwtje, ik 39 en de wederhelft 36. We huren een auto en gaan de omgeving verkennen etc.

Mailen mag ook,  info@forumcom.nl
 
Jan-Willem,

Altijd welkom voor een bakkie. We wonen in de buurt van Penrith richting de Blue Mountains (45 km van Sydney).

Maxx
 
dag Maxx,

Ik lees dat jullie in de buurt van Penrith wonen. Nu zijn wij bezig om ons te orienteren op een plaats om te wonen. Ik zal gaan werken in Sydney (Artarmon, dus nog ten noorden van de harbour-bridge) en wil maximaal 1 uur rijden naar m'n werk. Penrith lijkt mij wel mooi om te wonen, landelijk, dicht bij de Blue Mountains enzo. Wij hoeven niet zo dicht bij het strand te wonen.

Kan je mij wat informatie geven op de volgende vragen:

-Wat is de werkelijk reistijd Penrith/Artarmon
-Zijn er veel scholen in Penrith. Wij hebben twee boys van 2 en 5
-Zit er een soccerclub in Penrith?
-Wat zijn ongeveer de huurprijzen voor een gezinswoning met grote achtertuin en staat er veel te huur in jullie omgeving?
-Wat is jullie ervaringen met deze stad/dorp?
-Wonen er meer nederlanders in penrith?
-Hoe is het openbaar vervoer geregeld?
-Heb je nog meer nuttige info?

Bedankt voor al je antwoorden.

Je kan ons anders ook een pm sturen.

Cheers,

Loek, Jacky, Jip en Tijl Munnichs
 
Hoi!
Wij wonen sinds februari in Bangor, een plaatsje naast Menai. Woont er iemand hier in de buurt?
 
Back
Top