WIE WORDT ER OOK ZO GEK VAN HET WACHTEN??

marina

New Member
Oh even mijn frustratie uiten hoor....
Ik zit dus nog op een paar papiertjes te wachten voor mijn jongste zoon en dan kan ik gaan bellen voor een afspraak in Berlijn (wil graag echt alles binnen hebben voor ik bel, wil geen risico lopen dat het niet optijd voor de afspraak binnen is). Maar wordt zo langsamerhand helemaal gek van al dat gewacht en burocratisch gedoe. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Het is allemaal niet zo moeilijk toch? maar er gaan steeds dagen/weken overheen.....
Nog meer die mijn frustratie willen delen? Het lijkt wel hoe dichterbij het komt, hoe ongeduldiger ik wordt.....
Ik wil gewoon graag met kerst bij mijn vriend in de zon zitten!!!

Marina
 
IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE .
Hey Marina, nog maar ff, en dan zit je echt wel bij Mike, ff doorbijten, en veel skypen en chatten in the meanwhile.
John zei van t weekend nog dat ie vond dat de tijd best wel snel gaat ??!! Terwijl ik het gevoel heb dat ie stilstaat, maar ja, hij heeft t nu ook wel ff extreem druk met werk en kids. Misschien moet ik ook maar gaan overwerken,of zo. :?

Ps : ons Rebec vond het praatje helemaal geweldig, en de foto's van Mike en kids ook  :-D
Die zit zo in Perth, denk ik. Gezellig ,gaan we met zijn allen bij elkaar in de buurt wonen. Complete invasies van Dutchies  :evil:

nou , nog ff doorbijten, we spreken elkaar.
groetjes Lin
 
Ja dat lijkt me echt gaaf, als we in de buurt wonen. wel een drivable afstand op zijn minst!! Binnenkort een keertje afspreken he!
Tis allemaal superfrustrerend, en eigenlijk gaat de tijd ook best wel snel. Moet je zien wat we eigelijk allemaal al hebben gedaan sinds half augustus....

Maarja, elke avond moe en doorweekt van de regen thuis van het fietsen, kom je in zon lege kiet... niet gezellig.....
Vandaag zal die advocaat nog wel bellen. Hopelijk heeft ze goed nieuws. (ze was vergeten om betaling bij te sluiten voor legalisatie van papieren in Londen, had het allemaal net zo goed zelf kunnen doen! ) Daarna zou het niet zo lang meer moeten duren....
Ach ja, geduld is een schone zaak.....
VANDAAG ALLEEN EFFE NIET HAHA!!!
Marina
 
[quote author=marina link=topic=2943.msg33065#msg33065 date=1130232381]
Ja dat lijkt me echt gaaf, als we in de buurt wonen. wel een drivable afstand op zijn minst!! ...
Tis allemaal superfrustrerend, en eigenlijk gaat de tijd ook best wel snel...
[/quote]

Pfff, ik ben nu al jaloers op julle :p.
Voor ons duurt het nog wel even :cry:.
Eerst m'n opleiding afmaken en dan komen wij ook "jullie" kant op, hoor :-D.

[quote author=lin-shinji link=topic=2943.msg33060#msg33060 date=1130231453]
Complete invasies van Dutchies :evil:
[/quote]

Maareh Marina, ik hoop dat de tijd toch snel zal gaan. Eindelijk van het rotweer (zoals vandaag) in Nederland af :happysun:.

Enne, Lin, jij ook nog heel even doorbijten, he :wink:.

Groetjes,
Mel
 
Marina,

Hier nog iemand.. vanmiddag belde ik Ellen nog om te vragen of ze ook zo depri voelde als ze naar buiten keek (wat een somber weer zeg)... En dat ik overweeg om mijn superblauwe Bondi Beach (blauwe zee plus blauwe lucht) op zo groot mogelijk formaat af te drukken en voor het raam te hangen .....

Extra vervelend voor ons: Wel het visum al hebben, maar het huis nog niet verkocht ...

M.vr.gr.

Perthpete
 
of andersom......

nog geen visum, over 4 weken vertrekken en het huis nog niet verhuurd..........

maar alles komt goed en zo niet dan toch :wink:, is denk ik minder frustrerend, hooguit extra spannend zullen we maar zeggen.... :-D

En wat duren die 4 weken lang.......!!!!!!!!!!!! Zou het liefst morgen al vertrekken......... :lol: Dus slijt mijn dagen maar om mezelf lekker te maken en continu op internet australie sites te bekijken.......tja een mens moet wat he?

Gr. SAb
 
Back
Top