Wie zijn er m.b.v. het forum al succesvol geemigreerd?

Maluka

XPdite Sponsor
In het voorjaar van 2004 is dit forum online gegaan en sindsdien zijn er al een aantal mensen succesvol geemigreerd naar Australie. Ik was benieuwd wie er nu eigenlijk m.b.v. dit forum al geemigreerd is?

:lol: WIJ!!!!  :lol:

Mark, Antira en Jane (Brisbane). En we hebben veel aan het forum gehad mag ik wel zeggen!!

Wij zijn nog niet weg, maar hopen voor 1 December in Melbourne te zijn.  :cool:
Dankzij de informatie van dit forum kregen wij een compliment
dat de gegevens die wij moesten aanleveren, zeer compleet en volledig waren.
Met dank aan een ieder de zijn of haar informatie op dit
forum heeft gezet.  :up:

Gr. Ton en Ineke

Aangezien Rebekka en ik hier op een studentenvisum zijn, en deze redelijk makkelijk is te krijgen (als je aan een aanbod van een universiteithebt), hebben wij het forum niet echt gebruikt om onze aanvraag te laten slagen. Wie weet dat als ons visum in 2009 verloopt en ik klaar ben met mijn onderzoek we het forum nog hard nodig zullen hebben. Maar dan hoop ik eigenlijk dat ik een baan aangeboden krijg en het bedrijf het voor ons zal (laten) regelen. Maar dan moeten we natuurlijk wel willen blijven.

Hans en ik hadden onze visas al vóór we het forum ontdekten, maar het is toch erg handig gebleken. Je leest over dingen waar je nog niet aan had gedacht, vindt steun op dagen dat je twijfelt en das even belangrijk als de hele aanvraagprocedure!

Sara

Back