Wie zijn wij?

jane1108

New Member
Hallo,

Wij zijn Jeanine en Hans en we hebben 2 kinderen van 10 en 8 (meisje/jongen). Mijn man gaat bij een andere vestiging van zijn bedrijf werken en wel in SYDNEY!! YESS! De planning is dat we in september vertrekken, maar er moet eerst nog een hoop worden geregeld!! Superspannend allemaal, maar een geweldige uitdaging! Groetjes van ons

Dat is super!
Veel succes met de voorbereidingen.

En Sydney is een geweldige stad. Ik zou er in ieder geval wel graag willen werken  :up:

welkom op het forum en Sydney is inderdaad een geweldige stad, waar ik vast nog wel eens een vakantie door ga brengen :up:

Welkom op het forum!  :hi:

Sydney is zeker de moeite waard. :up:

Groetjes,
Marina

Hee allemaal!

Wat leuk al die welkomsberichtjes  :smile: We worden er helemaal vrolijk van! Echt top zo´n welkom  :up:

Groetjes, Hans en Jeanine

Ook een warm welkom van mij...! Hoe staan de kids er tegenover? En zijn jullie van plan om tijdelijk naar Oz te gaan of voor heeeeeel lang? Grts, Marieke :wink:

Hallo Hans, Jeanine en kids,

Welkom op het forum  :hi:

Veel succes met alles regelen voor vertrek.  Wij zullen in november op vakantie in Sydney zijn, ik ben twee keer geweest en vind het een geweldige stad.

Groetjes,
Susan

Welkom op het forum :up: (Leuke avatar trouwens :grin:)

Wat leuk dat jullie zo de kans krijgen om in Australie te wonen.

Groetjes,
Lela

hoi,
We zitten in vergelijkbare situatie.
Mijn man gaat ook bij een andere vestiging van zijn bedrijf werken, maar dan in Perth, en ik ga met de kids ( 2, 4, en 8 ) in Oktober mee.
Via het forum heb ik al heel wat informatie opgedaan, het is echt heel handig.
Succes met alle voorbereidingen.
groetjes Fijke

Hallo allemaal!

Super hoor, al die reacties!  :up: En Fijke.. ook ik zit het forum door te spitten met handige tips en weetjes! Leuk dat jullie naar Perth gaan, en ideaal dat ´onze´mannen al een baan hebben! Dat scheelt een hoop ´rompslomp´. Op wat voor ´n visum gaan jullie? Wij gaan op een 457 en die schijnt binnen 3 à 4 weken kunnen worden geregeld.  :cool: Fingers crossed anyway!! :up:
Groetjes, Jeanine

beetje laat, maar ook nog welkom van mij!
Lekker zeg, naar Sydney! Daar wil mijn man ook wel heen, maar we gaan eerst naar Melbourne. Ook mijn man heeft al werk, dat scheelt echt een hoop.
Succes met alles te regelen, weet er alles van....

groetjes van Pauline

Hoi! Allereerst welkom. Wij gaan ook naar Sydney (23 september) met een klein meisje van 2, zonder werk maar met PR op zak. Errug spannend! Sydney rules! Het is echt een superleuke stad.

@ Pauline: melbourne is ook errug leuk. Vooral de kleine straatjes en achterommetjes... errug gezellig met leuke cafeetjes enzo. Enjoy!

Back