Hallo,
Wij hebben de knoop doorgehakt en beginnen over drie maanden met alles in werking te zetten....
Huis verkopen, abbonementen opzeggen, verzekeringen opzeggen enz enz..
Heeft iemand nog tips voor ons?
Mijn man heeft een baan aangeboden gekregen daar, kan ik dan zo maar mee? Welke tests moet je allemaal ondergaan?
De hond gaat mee, waar gaat zij op het vliegtuig?
Het paard gaat ook mee maar daar ben ik al uit wie dat gaat verzorgen, en een stallingsplek daar heb ik ook al.
Hoe ver van te voren moet je een container huren en waar?
Wat doe je met de overwaarde van je huis hier, mag je dat zo meenemen?
Is een bank vinden moeilijk daar?
Kun je meteen een huis kopen of moet je een bepaalde tijd een vaste baan hebben?
We gaan in het voorjaar nog naar de firma waar mijn man gaat werken om kennis te maken met de baas en dan gaan we kijken waar we willen wonen..
Er zijn nog zoveel vragen..en ik ben zeker drie dagen per week op het forum maar er staat zooooo veel informatie op!
Ben erg benieuwd naar eventuele tips/ reacties..
Groetjes Sammy
Wij hebben de knoop doorgehakt en beginnen over drie maanden met alles in werking te zetten....
Huis verkopen, abbonementen opzeggen, verzekeringen opzeggen enz enz..
Heeft iemand nog tips voor ons?
Mijn man heeft een baan aangeboden gekregen daar, kan ik dan zo maar mee? Welke tests moet je allemaal ondergaan?
De hond gaat mee, waar gaat zij op het vliegtuig?
Het paard gaat ook mee maar daar ben ik al uit wie dat gaat verzorgen, en een stallingsplek daar heb ik ook al.
Hoe ver van te voren moet je een container huren en waar?
Wat doe je met de overwaarde van je huis hier, mag je dat zo meenemen?
Is een bank vinden moeilijk daar?
Kun je meteen een huis kopen of moet je een bepaalde tijd een vaste baan hebben?
We gaan in het voorjaar nog naar de firma waar mijn man gaat werken om kennis te maken met de baas en dan gaan we kijken waar we willen wonen..
Er zijn nog zoveel vragen..en ik ben zeker drie dagen per week op het forum maar er staat zooooo veel informatie op!
Ben erg benieuwd naar eventuele tips/ reacties..
Groetjes Sammy