Wij komen ook meelezen.

bartnancy

XPdite Sponsor
Wij zijn een gezinnetje uit belgie ( limburg) met 2 kids van 6 en 8 en zijn volop plannen aan het smeden voor een uittocht naar australie. Dit forum zal me dus vele uren leesplezier verschaffen in de komende dagen en voor jullie veel vragen. ps, ik zal ook de search knop gebruiken hoor  :-D

En van ons een :hi:  :drink: op dit fantastische verslavende forum.
In veel gevallen kan je je lol wel op hier. Het is hartstikke gezelling hier. :cheers: :blahblah: :group:

Rene

Thx, lijkt me wel een toffe bende hier. Zal maar eens naar het bedje gaan, reeds 2 uur verslaafd aan dit forum, als ik de nacht maar erzonder door kom  :up:

Van harte welkom op het gezellige forum.
Veel plezier met het zoeken van info.

Gr Ineke   :)

Dag Bart & Nancy,

:hi: op het gezellige, informatieve en vooral verslavende forum :up:.
Succes met jullie plannen en natuurlijk veel :read: plezier :wink:.

Gr. Mel :cool:

Thx voor de fijne welkom. Pffff, komt aardig wat bij kijken voor de de grote uittocht. We gaan eerst beginnen met een informatieavond van buysse. ( niet dat we met deze memsen in zee gaan maar toch effe informatie meepikken.)
Het forum is echter een super bron van informatie. :up:

Ja ook van ons Bart en Nancy ,welkom en we hopen ,daar jullie in onze buurt wonen wij wonen in nederlands limburg,ook de nodige en nuttige tips krijgen ,zelf hopen we in jan 2007 over te gaan naar Australie,succes, mvrgr Norman en Ingrid en Kelsey.

Back