wij stellen ons graag aan jullie voor

leonie

New Member
Hallo allemaal,

Wij zijn Ronald en Leonie hebben vier kids, en willen sinds kort beginnen met onze droom te verwezenlijken. Wij willen heel graag naar Australie. Alle sites zit ik te bekijken die maar met Ozzy land te maken hebben. En natuurlijk de test gedaan, en met een score van 125 willen we graag gaan voor een skill independant visa.

Mijn zus woont er al 6 jaar en is getrouwd met een ozzy, ze wonen in Geraldton W.A.
Ook mijn ouders gaan als ze gepensioneerd zijn nog zo'n 5 jaar min. een half jaar per jaar naar Australie.

Kortom hoe leuk zou het zijn als wij daar ook terecht komen. Ik ben er 11 jaar geleden geweest als backpacker, heel veel gezien en zelfs de Gun Barrel Highway gedaan met natuurlijk een Holden Kingswood uit 1974, maar dat mocht de pret niet drukken (weg van Ayers Rock naar het westen, zandweg en het enige wat je tegen komt zijn Dingo's en kamelen). Ja en zoals zoveel mensen if you tasted Down Under dan you want more. Nou mijn man heeft er in de loop der jaren ook veel van gezien en gehoord, en is zowiezo van plan er in zijn eentje eind dit jaar een paar weken naar toe te gaan.

Ja en dan beginnen alle gedachtes en opzoekmogelijkheden via internet, jezus ik kan bijna nergens anders meer aan denken.  : :roll: :roll:

Ik ga jullie graag op de hoogte houden, want wat een ontzettend leuke site is dit, je komt zoveel van elkaar te weten.

Iedereen succes gewenst met alle ontwikkelingen :up:

Leonie

Welkom ronald ,leonie en de kids op dit forum en veel succes met alles.  :up:
Wil je in de buurt van je zus gaan wonen?

joke :

G'day Leonie, Ronald en kids,

Welkom op het forum.
Zijn jullie van plan om naar WA te verhuizen?
Als dat zo is, tot ziens in de WA tak van dit forum!

Groet,
Inacar

Je verhaal klinkt heel bekend!  :lol:

Heel veel succes en welkom op het forum...

ennnuh...  :evil: Queensland is de place to be!  :evil:

Welkom op het forum, heel veel plezier hier een opgepast voor de verslaving.
Hoe oud zijn jullie kids ? Wij hebben er ook vier vandaar deze vraag.

groetjes Manja :)

Heya Ronald, Leonie en kids!

Welkom op het forum! Heel veel succes met al het uitzoekwerk!

Groetjes Lin

Hallo Leonie, Ronald en kids,

Welkom op het forum  :hi:

Veel succes met jullie plannen om naar Australie te gaan, enthousiasme heb je genoeg, moet wel lukken!  :)

Groetjes,
Susan

Hoi allemaal  :-D bedankt voor alle berichtjes, en sorry dat ik sommige p.s. heb beantwoord, echter de reply voor dit forum tref ik nu pas aan. I am sorry.

Nou wij hebben  :) :) :) :). Een tweeling van bijna 2 jr (jongen en meisje) een meisje van bijna 4 en een jongen van 5.

Wij willen graag in de buurt van Perth neerstrijken, als dat kan. Ronald wil daar een baan als organisator annex rekenaar van vloeren in projecten gaan vervullen. Ik na ja als de kinderen helemaal goed en wel op school zitten, als interior decorator c.q. stylist aan de gang. Wij willen wel een expert in dienst nemen voor alle belangrijke papierwerkzaamheden, hebben jullie nog tips voor goede kantoors die dit uit handen kunnen nemen. En weet iemand een goede engelse leraar(es) die prive les engels wil geven in de buurt van Noord Brabant?

Groeten van Ronald Leonie + Kids :lol: :dog:

Nog 1 vraag wij hebben een hond weet iemand de tijd van quarantine?

[quote author=leonie link=topic=5023.msg64440#msg64440 date=1151835247]
Nog 1 vraag wij hebben een hond weet iemand de tijd van quarantine?
[/quote]

Je kunt daarvoor het beste even de zoek functie van het forum gebruiken. Hier vast een aantal draadjes om je op weg te helpen:
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=3330.0
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=5031.0
http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=3237.0

Back