wij stellen ons voor.

jolly roger

New Member
hallo,mijn naam is rob en ik wil graag met mijn vriendin tamara en onze kleine jongen storm ook the big step maken naar het mooie ozzie.
tamara en ik waren er al in 1993/94 tijdens onze wereldreis dat 18 maanden heeft geduurt.
wij verbleven in preston,een voorstadje van melbourne in een gehuurd huisje (75 dollar per week)en verdiende daar zon beetje de kost met van alles en nog wat...
we hadden echt een mooi leventje zo,ik heb het nooit meer zo ervaren (ik bedoel het niet dramatisch)  :-o
we hadden genoeg geld verdiend om de wereldreis door te zetten en konden op ons gemakkie ozzieland verkennen....
nu anno 2005 dromen wij er nog van..elke dag maar dan ook elke dag denken wij weer eraan terug,en dat willen wij dus ook!
tamara heeft de puntenlijst ingevuld en kreeg genoeg punten (zij is verpleegkundige)en proberen dus met een skilled visa binnen te komen.
wij willen heel graag nog wat tips van jullie bv.waar begin je en waar eindigen wij?
maakt een flinke bankrekening iets uit?(investeren)
hier laat ik het even bij, :later:

Welkom op het form :hi:

Ik zou beginnen met de betreffende folders Bv Booklet6 te downloaden can ww.immi.gov.au
Dan als eerste de skills van je vrouw laten assessen bij de betreffende organisatie
dan pas verder gaan met de aanvraag van je visum

Dit is even heel kort, maar als je iets specifiek wil weten dan vraag maa!

Gr Wilbert

Welkom op het forum! :)

Je begint inderdaad op http://www.immi.gov.au/ en je eindigd natuurlijk in Australie! (Daar is het tenslotte allemaal om te doen!) Enne..., een flinke bankrekening is natuurlijk nooit verkeerd, maar als je genoeg punten kan scoren is het niet echt nodig.

groetjes, Hillegien

Hoi,

Verpleegkundigen zijn erg! gewild dus dan komt jullie dossier iniedergeval bovenop de stapel te liggen.

Succes!

gr yvonne

Hio Rob en tamara,  :hi: op het forum!

Ik sluit me bij Hillegien aan, je begint bij www.immi.gov.au , of eigenlijk ben je hier al begonnen! en eindigen doe je in australie! op deze site kun je trouwens ook veel info vinden. success en houd ons op de hoogte!

Welkom Rob, Tamara en Storm op dit forum !

Ik ben AUSSIELOVER in het 'echte' leven beter bekend als Ingrid.

Ik ben ook een verpleegkundige en heb al het een en ander ervaren hieromtrent. Als Tamara vragen heeft wil ik ze, voor zover ik kan , best beantwoorden.

Er staat ook informatie, speciaal gericht op verpleegkundigen, op de portal.

Ook  heb ik vele jobsites voor nurses. Al is dat pas van veel latere zorg.

Hoe dan ook.. succes met het verzamelen van alle informatie !

groetjes,

Ingrid  :cool:.

Back