Wij stellen ons voor

scuba

XPdite Sponsor
Beste allemaal,

Wij (2) hebben een state sponsership for skilled visa gekregen van de WA government. Zijn ons aan het voorbereiden om alles eens op een rijtje
te zetten wat er allemaal moet gebeuren.
Een van de dingen die we moeten doen is de IELTS test. Kan iemand aangeven of er oefenexamens op internet te vinden zijn, of zijn er boeken te koop waar we de kennis eens kunnen testen?

Thanks

Scuba

Bacchus: Topic titel even aangepast.
Even voorstellen is bedoeld om je voor te stellen en eerste punt van orientatie op het forum. Zoals je ziet zijn er al diverse linkjes gepost waar je vele antwoorden zult vinden.
Succes.

Een Hartelijk Welkom op Het Forum, en felicitatie met je state sponsorship. En WA? Heb je al een idee waar??

Sux6,
Rene

Hi Scuba,

Als eerste :hi: op het forum :up:.
Gefeliciteerd met je state sponsorship :).
En alvast heel veel succes met IELTS :wink:.

Groetjes,
Mel

Hi Scuba, :hi:  op het forum .
:congrats: met je state sponsorship .
En heel veel succes met IELTS .

Groetjes,
Koen

Gefeliciteerd Scuba met jullie visa.

Alvast veel succes met de IELTS test. 

Ik ben engels(schots)-talig dus als je je engels wilt oefenen kan je me altijd een PB sturen.

Groeten,
Susan

Dank Jullie allemaal, heb intussen begrepen dat we beide de general test moeten doen.

Heeft iemand ervaring hoe lang het traject mbt een state sponsered visum kan duren?

Groeten,

Scuba

Hoi Scuba,
Je kunt het beste denk ik je vraag stellen of zoeken op de Skilled Visa board:

http://www.xpdite.net/forum/index.php?board=29.0

Groetjes,
Susan

Hallo Susan,

Ik zie het.  Nog beetje wennen met forum enzo... Maar dank je wel!

Groet

Scuba

hi Scuba,

Ook namens mij van harte welkom op dit forum en gefeliciteerd met je state sponsorship. Het forum heb je snel onder de knie, want je ziet het je wordt van alle kanten naar de goede weg geholpen. Veel plezier nog en succes met de ielts.

gr. astrid  :fish:

Back