wij stellen ons voor!

brigitta

New Member
Hallo,

Samen met man en dochtertje willen we belgie graag inruilen voor australie....voor zover we kunnen nagaan staat het beroep van mijn man op de SOL lijst.
Woensdag hebben wij een afspraak bij Buysse, en hopelijk blijft het positief...

In elk geval , veel succes gewenst aan jullie allen!

Dag Brigitta,
Welkom en alvast succes! Wat is het beroep van je man en hebben jullie al een idee waar je precies naartoe wil?

Hallo Brigitta,

Ook van mijn een hartelijk welkom en veel succes met al het geregel.

Groetjes Lisette

perthpete,

mijn man is industrial electronics technician.
we weten nog niet waar we precies naartoe willen.... een grote stad hoeft in elk geval voor ons niet ( meer).
we durven ook nog niet té enthousianst te zijn, zodus kijken we de kat nog even uit de boom.... als het concreter wordt hebben we nog tijd genoeg, want snel gaat het toch niet hé?

grtjs

dag allen,

slecht nieuws:

we zijn vandaag bij buysse geweest, alles was positief , voor mezelf , man en onze dochtertje van 6 maanden....behalve: mijn man heeft uit zijn eerste huwelijk een gehadicapte zoon, die echter niet zou meegaan, zjn ex heeft de voogdij....

maar....dit speelt toch een rol.
boeken toe, dromen in de kast.....wij kunnen het blijkbaar vergeten....niet alleen in australië....

veel geluk toch aan jullie allen,
b.

ja want het risico bestaat dan dat als zijn ex overlijdt, hij de voogdij krijgt en de australische staat dan voor de zoon dreigt op te draaien.... en natuurlijk het zou ook een drogreden kunnen zijn van de aanvrager uit:eerst een visum krijgen en dan de familie laten overkomen....

ik ga nog informeren bij Rob Breumelhof van M2A, maar ik denk dat we thuis mogen blijven...
alsof het nog niet erg genoeg is zo!

snif!

Back