r2d2
Member
Hoi,
Najaar 2007 gaan we emigreren naar Australie. Na 3 jaar denken weten we het nog niet: We weten niet waarheen! :| We hebben al veel boeken gelezen, maar we hebben echt geen flauw idee wat onze droomplek wordt. Tijdens onze reis in 2004 hebben we niet WA en TAS bezocht.
We hebben wel wensen:
- Ik wil een baan vinden als education officer in een Nationaal Park
- Mijn vriendin wil een baan rond "cultureel erfgoed"
- We willen niet in een major city of een suburb wonen. 2 uur van een grote stad is o.k.
- Plaats met voldoende faciliteiten is gewenst.
- Wij houden niet van de extreme hitte zoals in de Top End, maar TAS lijkt ons te koud.
- Leven aan de kust/in de heuvels lijkt ons heerlijk
- Hobby's: veel wandelen, duiken, historie, eten.
Alleen suggesties (liefst onderbouwd) helpen ons al op weg in ons denkproces. Wat past bij onze wensen?
Ik snap dat dit wel heel algemeen is, en dat je zelf je stekkie moet ontdekken, maar toch brengt dit weer nieuwe input!
Groeten Sander & Vanessa
Najaar 2007 gaan we emigreren naar Australie. Na 3 jaar denken weten we het nog niet: We weten niet waarheen! :| We hebben al veel boeken gelezen, maar we hebben echt geen flauw idee wat onze droomplek wordt. Tijdens onze reis in 2004 hebben we niet WA en TAS bezocht.
We hebben wel wensen:
- Ik wil een baan vinden als education officer in een Nationaal Park
- Mijn vriendin wil een baan rond "cultureel erfgoed"
- We willen niet in een major city of een suburb wonen. 2 uur van een grote stad is o.k.
- Plaats met voldoende faciliteiten is gewenst.
- Wij houden niet van de extreme hitte zoals in de Top End, maar TAS lijkt ons te koud.
- Leven aan de kust/in de heuvels lijkt ons heerlijk
- Hobby's: veel wandelen, duiken, historie, eten.
Alleen suggesties (liefst onderbouwd) helpen ons al op weg in ons denkproces. Wat past bij onze wensen?
Ik snap dat dit wel heel algemeen is, en dat je zelf je stekkie moet ontdekken, maar toch brengt dit weer nieuwe input!
Groeten Sander & Vanessa