wij willen ook!

Louise

New Member
hallo hallo,
Ook wij zijn helemaal met het Aussievirus bevangen. (net zoals volgens mij hier iedereen is)
Na 2 vakanties hebben we de knoop doorgehakt en de welbekende koe bij de horens gevat.
De Ieltstest hebben we, Jan en ik dus, achter de rug en ook het skill assessment is binnen.
De visum aanvraag is onderweg. JIPPIE
Ik hoop dat we ons Kerstdiner op het strand klaarmaken ergens down under, uiteraard in het bezit van ons visum?

Louise

Welkom op het forum!

Groetjes,
Lela

ps. jullie zijn al een lekker stukje onderweg om je visum te krijgen  :up:

Welkom.  :up:
Australie is een fantastisch land, maar kerst vieren met 35+ is een totaal andere ervaring en zal wat mij betreft nooit wennen. Veel succes met de voorbereiding. Al enig idee welke kant jullie op willen?

Hallo Lon en Ron, we denken te gaan starten in Adelaide, daar de nodige zaken te regelen en dan eens heerlijk vakantie te gaan vieren en met een camper van Brisbane langs de oostkust terug naar Adelaide te reizen. Werken kan altijd nog, toch?

[quote author=lonenron link=topic=6571.msg81279#msg81279 date=1171501856]
Welkom.  :up:
Australie is een fantastisch land, maar kerst vieren met 35+ is een totaal andere ervaring en zal wat mij betreft nooit wennen. Veel succes met de voorbereiding. Al enig idee welke kant jullie op willen?

[/quote]

Hallo Louise en Ron,

Welkom op het forum  :hi:

Veel sterkte met wachten.  :wink:

Groetjes,
Susan

Back