wij zijn Bas en Kerstin

Bas en Kerstin

New Member
Hallo wij zijn Bas en Kerstin en willen ons graag voorstellen,
Na een prachtige vakantie in Australie is ons emigratiegevoel versterkt  en willen wij graag het een en ander uitzoeken omtrend emigreren en wat daar zoal bij komt kijken . 
Wij zijn twee dertigers en hebben twee kindjes van 6 en 4 jaar oud.Wij willen graag in contact komen met gezinnen die geemigreerd zijn naar Australie .

Halo Bas en Kerstin,

Welkom :hi: op dit geweldige forum, ik weet wel zeker dat er ook voor jullie veel nuttige info op staat.Pas wel op voor de verslaving!!!!!

groetjes Manja :)

Hi Bas en Kerstin,

:hi: op het forum. Er valt genoeg te lezen, dus neem "even" de tijd zou ik zeggen :wink:.
Er zijn hier mensen van allerlei leeftijden en allerlei ervaringen mbt wat er allemaal komt kijken bij emigreren en alles er om heen.
Een tip: Gebruik de search button, dan vind je sowieso al veel info. Mochten er daarnaast nog vragen overblijven, gewoon stellen. Er is vast wel iemand die een antwoord heeft of je opweg kan helpen :).
Ik wens jullie heel veel succes met het uitzoeken van één en ander en met de plannen die daaruit voortkomen :).
Houd ons in iedergeval op de hoogte. Wij zijn altijd nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat :)

Groetjes,
Mel

Hoi Bas en Kerstin

Welkom op het forum! Hier vind je bijna alle informatie die je nodig hebt omtrend het emigreren,  mocht je het echt niet vinden kun je natuurlijk altijd je vraag stellen.

Groetjes Sander :up:

Welkom op het forum !!! Je zal hier veel info vinden én in contact komen met 'lotgenoten' is geen probleem... we zijn hier allemaal gebeten door de Oz-microbe!  :up:

Sara

Hoi Bas en Kersten,

Welkom op het forum, vraag maar raak hoor!

Groetjes Lin

Hallo Bas en Kerstin,

Beetje laat, maar nogmaals welkom op het forum  :hi:

Groetjes,
Susan, Mees & Shea  :baby:

Back