wij zijn er klaar voor :-)

Lodewijk

Member
Nou de familie Kersten is er klaar voor 23 Juli gaan we vliegen naar Brisbane. Alles is geregeld en mijn eerste werkdag word 2 augustus en 3 augustus kan ik al direct bij een australische klant langs ze zitten een beetje omhoog en de Brisbane vestiging kan geen (goede) kandidaten vinden. Als ik nu terug kijk ging alles hartstikke makkelijk visum in 6 weken geregeld en alles is hier opgezegt en verkocht. Behalve het huis maar ja daar is weinig aan te doen de huizenmarkt ligt hier in Nederland echt helemaal op zijn gat. Het was ook wel grappig om te horen dat het buro dat een huis voor mij ons huurt in Brisbane helemaal verbaasd was dat we graag naar Redcliffe wilden. Daar begrepen ze niets van en ze vertelde mij dat wij de eerste mensen waren waarvoor ze in Redcliffe gingen kijken. Nou mensen ik hoop snel een aantal van jullie te ontmoeten :) Wij hebben er zin in en het weer is zelfs in de winter van Brisbane nog beter dan momenteel de zomer van Nederland!
Groet,
Lodewijk

Geweldig dat het allemaal zo snel is gegaan.
Veel succes met het verkopen van jullie huis :up:

Hee Lodewijk, heb je ook gevraagd waarom ze zo verbaasd waren dat jullie in Redcliffe willen wonen? Lijkt mij wel interessant. Het ligt er ook wel aan waar je te werken komt, want het is toch niet om de hoek, Redcliffe. Daarbij wordt het hele gebied van Woody Point tot Scarborough voor het gemak 'Redcliffe' genoemd, maar Scarborough is wel weer een stukje verder rijden.
Je hebt mazzel dat de nieuwe brug van/naar Redcliffe in Juli geopend wordt. (Ik weet niet hoe het er nu voor staat, maar de bestaande brug was de 2-na-langste brug in het zuiderlijk halfrond, useless information, maar toch leuk :) ).

Weet je in welke suburb je te werken komt?

Groeten,

Irene
viannen_07.gif

Back