Wijzigingen min. IELTS score State Sponsorship W.A.

Dit kwam ik onlangs tegen op de site van de State Migration Centre van Western Australia:

IMPORTANT INFORMATION

The Department of Immigration and Citizenship has announced that from 1 July 2009 ALL offshore skilled visa applicants, other than those who are citizens of the UK, USA, Ireland, Canada or New Zealand, must obtain a score of at least 6 in each component of the IELTS test. For more information please see http://www.immi.gov.au/skilled/general-skilled-migration/gsm-reforms.htm

When lodging a State sponsorship application, all applicants that are required to provide IELTS test results are now required to provide an eligible IELTS test result at time of application.
internet link: http://www.migration.wa.gov.au/?page=skilled-migration

Ik weet niet of dit voor alle Staten van kracht wordt..... ik was al in ieder geval blij dat ik overal een 6 voor had..... (wat ook de minimale eis is voor IEAUST)

Groeten,


Leon en Chantal
 
Misschien een domme vraag, maar zijn dat niet 2 verschillende visums: offshore skilled en off-list??
 
Domme vragen bestaan niet  :up:

Dat zijn 2 verschillende dingen:
Off-shore skilled visums zijn dus alle visums die aangevraagt worden buiten Australie;
Off-list State sponsorship is een sponsorship is een sponsorhip die je kan krijgen voor een beroep die niet op de occupation list staat, maar wel een toegevoegde waarde heeft voor de desbetreffende staat. (in ons geval W.A.)

Groeten,

Leon
 
Ik vind in ieder geval dat het voor alle visa van kracht zou moeten worden :up:
Als je niet in staat bent zesjes te halen voor engels maak je het jezelf erg lastig hier. Om werk te vinden is het toch nodig om enige kennis van engels te hebben.
 
[quote author=Crazy Kangaroo link=topic=10166.msg141607#msg141607 date=1246101034]
ALL offshore skilled visa applicants,[/quote]

zou dat ook gelden voor de meelifter/vriendin (als in de facto relationship-girlfriend) of enkel voor de main-applicant?

Naar mijn mening geldt het enkel voor mij, als Skilled visa applicant..maar wie ben ik :)
 
Nee hoor! alle `meelifters` boven de 18 moeten een IELTS test doen en ook halen naar de gestelde normen die overeigens wel kunnen verschillen van de norm die voor de main applicant staat.
 
Back
Top