witte stukjes invoegen

victoria

XPdite Sponsor
kan iemand mij nogmaals (is al eerder gedaan nl) uitleggen hoe de witte stukjes van iemand in te voegen bij je reactie op iemand?
ben niet zo erg slim wat dat betreft......

Jeroen said:
Gebruik 'quote' rechts boven in de tekst

test

Hallo, Simone de moderator hier! Ik kan in je berichtjes komen! Ik zie dat je "Disable BBCode in this post" had aangevinkt. En trouwens, 'Attach signature" was uitgevinkt...
Heb je dit denk je zelf gedaan?
Mmm, ik denk het wel... weet het niet zeker.
Ok, even gekeken bij Profile. Daar kun je het ook inschakelen/uitschakelen, maar ook bij iedere individuele post(onder de post)
Ik kan volgens mij niet in je profile komen, maar wel dus in de post, dus hier heb ik het uitgeschakeld...
:D

Jeroen said:
nog een test

aha...
Victoria heb je toevallig bij de Options "Disable BBCode in this post" aangevinkt? Als je dat uitschakelt, zou het wel moeten werken.

Hans de Visser said:
Jeroen said:
nog een test

aha...
Victoria: heb je toevallig bij de Options "Disable BBCode in this post" aangevinkt? Als je dat uitschakelt, zou het wel moeten werken.

gelukt! he he ....

bedankt!

Hallo,

Kan ook iemand van de moderators eens bij mij kijken of het me uitleggen? bij mij lukthet ook niet. :-o
Ik heb al even gezocht naar options zoals hier staat aangegeven echter kan ik dat nergens vinden. :|

Alvast bedankt. :)

Greetz,
Koen

[quote author=Koengaroo link=topic=398.msg22679#msg22679 date=1122980815]
Kan ook iemand van de moderators eens bij mij kijken of het me uitleggen? bij mij lukthet ook niet. :-o
Ik heb al even gezocht naar options zoals hier staat aangegeven echter kan ik dat nergens vinden. :|

Greetz,
Koen
[/quote]

Even een tipje voor Koen en andere 'ongeoefende'  forummers: er kan volop geoefend worden bij het onderdeel "TEST" wat te vinden is helemaal onderaan alle categorien !
(in me goeiste Nederlands !  :up: )

Groetje,

Ingrid.

[quote author=Aussielover link=topic=398.msg22727#msg22727 date=1123020300]
[quote author=Koengaroo link=topic=398.msg22679#msg22679 date=1122980815]

Greetz,
Koen
[/quote]

Even een tipje voor Koen en andere 'ongeoefende'  forummers: er kan volop geoefend worden bij het onderdeel "TEST" wat te vinden is helemaal onderaan alle categorien !
(in me goeiste Nederlands !  :up: )

Groetje,

Ingrid.
[/quote]

Bedankt Ingrid, het is allemaal voor elkaar.

Greetz,
Koen

Back