WK kijken in Perth

Sacha

Ass. Perth Promotor
Kreeg deze uitnodiging vandaag binnen per mail. Wij gaan zelf niet (niet handig met 2 kleine kinderen...) Maar wilden jullie deze info niet onthouden. Veel plezier!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Dit mag je niet missen........

Gezellig voetbal kijken met z’n allen:

Ma. 14 juni, 2010 vanaf 19.00 uur Nederland - Denemarken
Za. 19 juni, 2010 vanaf 19.00 uur Nederland – Japan
Tijdelijk wordt Hotel “Albion” het Holland Huis.

Hotel Albion, 535 Stirling Highway, Cottesloe, 08-9384 0021


Vooraf is er mogelijkheid om gezellig met elkaar te eten ( aanvang 17.30h)

Voor menukaart en prijslijst kijk op www.albioncottesloe.com.au


Graag even voor woensdag 2 juni doorgeven aan Vicenta (vroozendaal@gmail.com):


a) met hoeveel familie en vrienden je komt kijken,

B) of je komt eten.



Oranje kleding verplicht en indien mogelijk een Nederlandse vlag meenemen.



We kijken er naar uit!

Frans & Vicenta Roozendaal

Vicenta Mob 0408 279 997 vroozendaal@gmail.com

Frans Mob 0407 085 719 froozendaal@technip.com
 
Even behoorlijk
offtopic.gif
(excuses daarvoor), ik bezit geen oranje kleding (behalve een t-shirt uit Zuid-Afrika maar die geruineerd). Het lijkt erop alsof je als Nederlander een kast met oranje kleding behoort te hebben...
Is het heel erg om in andere kleuren te komen op dit soort evenementen of moet ik gauw nog even shoppen?
 
mhh als ik het wil kijken dan kan het ook hier http://www.facebook.com/group.php?gid=28845189540&ref=search&sid=1646167458.4131562720..1
Efkes daar kijken dan vind je de info wel?????

Maar ik zal zeker niet in een voetbal shirt te vinden zijn :evil:

Bennie
 
Volgens mij mag een Heineken Hoed of zoiets raars/herkenbaar Hollands ook wel met dit soort evenementen. Je kan altijd nog even snel nu iets in Nederland scoren en mee verhuizen hier heen. Hebben wij ook gedaan.

HIerbij trouwens ook nog even de link naar de uitzendtijden aan deze kant van de wereld. SBS zend dus inderdaad alles uit, met veel herhalingen van de wedstrijden die bij ons 's nachts gespeeld worden overdag op SBS2. Ik ga zo genieten!!
Wij gaan de 19e met onze Australische buren kijken. Eerst Nederland-Japan, daarna Ghana-Australie :up:
 
Hi Sacha, stuur je de link nog even op? Kunnen we ook gaan kijken in Australie.

Groet,
Annemarie
 
Wij gaan de 19e met onze Australische buren kijken. Eerst Nederland-Japan, daarna Ghana-Australie :up:

Mag ik meekijken
embarassed.gif

Ik ga morgen de Australische Socceroos sjaal halen.. Heb alleen niks om Nederland mee aan te moedigen
shocked.gif



 
Natuurlijk mag jij mee kijken... Maar zit jij dan niet nog in Adelaide? Volgens mijn agenda kom jij hier pas de 22e aan...

Eerder mag ook hoor, je bent welkom!
 
Okee ik heb weer even publiekelijk duidelijk gemaakt dat ik blond ben..
rolleyes.gif

Je hebt helemaal gelijk.
Ik zat even te denken aan de 3e wedstrijd, omdat je het had over herhalingen op SBS2, en die 3e wedstrijd snachts is.
 
Ivm logistiek, weet iemand of de Burswood ook een beetje Oranje kleurt komende maandag morgen of is iedereen in de Paddo?

Thx

Scuba
 
Back
Top