WK voetbal 2006!!!

Wie wordt er wereld kampioen 2006!!!

  • Duitsland

    Votes: 1 2.5%
  • Polen

    Votes: 0 0.0%
  • Engeland

    Votes: 1 2.5%
  • Zweden

    Votes: 0 0.0%
  • Argentinie

    Votes: 3 7.5%
  • Nederland

    Votes: 13 32.5%
  • Servie & M

    Votes: 0 0.0%
  • Mexico

    Votes: 0 0.0%
  • Portugal

    Votes: 0 0.0%
  • Italie

    Votes: 1 2.5%
  • Tjechie

    Votes: 0 0.0%
  • Brazilie

    Votes: 11 27.5%
  • Australie

    Votes: 7 17.5%
  • Kroatie

    Votes: 0 0.0%
  • Frankrijk

    Votes: 0 0.0%
  • Zuid-Korea

    Votes: 0 0.0%
  • Spanje

    Votes: 0 0.0%
  • Zwitserland

    Votes: 0 0.0%
  • Tunesie

    Votes: 0 0.0%
  • Oekraine

    Votes: 0 0.0%
  • Japan

    Votes: 1 2.5%
  • USA

    Votes: 0 0.0%
  • Togo

    Votes: 0 0.0%
  • Ghana

    Votes: 0 0.0%
  • Trinidad& T

    Votes: 0 0.0%
  • Paraguay

    Votes: 0 0.0%
  • Angola

    Votes: 1 2.5%
  • Costa Rica

    Votes: 0 0.0%
  • Ecuador

    Votes: 0 0.0%
  • Saoudië- Arabië

    Votes: 0 0.0%
  • Ivoorkust

    Votes: 0 0.0%
  • Iran

    Votes: 1 2.5%

  • Total voters
    40

M5

Moderator
Wie denk je dat de wereld titel dit jaar pakt of misschien zelfs behoudt!!!         
                 
 
Weer vele optimisten aanwezig die Nederland tippen zie ik!
Zou mooi zijn, maar ik acht het niet waarschijnlijk. Ik ben wel in de bevoorrechte positie al in het bezit te zijn van kaartjes voor de WK. Ik ga op 10 juni naar de wedstrijd Trinidad/Tobago tegen Zweden, Hup Leo!!!!!!!!
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=3962.msg48713#msg48713 date=1140257152]
Weer vele optimisten aanwezig die Nederland tippen zie ik!
Zou mooi zijn, maar ik acht het niet waarschijnlijk.
[/quote] Ik moet zeggen met van Basten aan het roer en terug kijkend op de wedstrijden die ze gespeeld hebben, heb ik er persoonlijk een beter gevoel over als voorgaande toernooien! Ik denk( heb niet veel verstand van voetbal, dus ga ook zeker geen discussie's aan met mensen die dit wel hebben :-D ) dat ze best wel een kans maken om iig in de finale te staan.
 
Hoi M5,

Eens! Met van Basten en het huidige potentieel kunnen ze het zeker worden. Natuurlijk moet wel alles op het juiste moment goed zitten, maar dat is sowieso altijd in zo´n tournooi (denk aan Denemarken die eens Europees kampioen werd na als ´reserve´ binnengekomen te zijn).
M.vr.gr.
Perthpete
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=3962.msg48725#msg48725 date=1140261880]
Als ze de finale halen, winnen ze deze ook!
[/quote]Helemaal mee eens. Helemaal als we tegen Duitsland moeten spelen, want daar hebben we nog een appeltje mee te schillen :-D
 
We gaan ook nog oefenen tegen elkaar: Nederland - Australië, Zondag 4 juni in Rotterdam, 15.00u NL tijd...

Wie moet ik dan aanmoedigen??  :|

Tom
 
Haha was dat maar zo...

Nee ik ben wel Nederlander, maar voel mijn 'bloed' veranderen in Australisch...
 
Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als het WK in denemarken was geweest...  :-o

Ehm voetbal, winnaar, geen idee, ik ga voor andorra  :up:
 
Wat is dit nou voor support!!! Australie met GUUS gaat winnen natuurlijk, nooit gehoord van....."de wonderen zijn de wereld nog niet uit"??
Ik heb een hekel aan voetbal MAAR omdat ik ook mee mag doen in de pool op mijn mans' werk maakt het (verplicht) kijken erna een beetje zinvol.Ik heb dan ook Australie in de finale staan, waar overigens flink om word gelachen,- maar wie lacht er het hardst als IK dadelijk met de pot ervandoor gaat???
miel
 
gisteren heeft Oz wel met 1-0 gewonnen tegen de champs Griekenland in een oefen wedstrijd!!!!
miel
 
Heb Argentinie gestemd in een finale Argentinie-Brazilie, waarbij Argentinie nu eindelijk eens hun noorderburen gaan verslaan.

Neemt niet weg dat ik hoop dat zowel Nederland als Australie ver komen! en zou het fantastisch vinden als dat Australie lukt!

Henriette
 
[quote author=miel link=topic=3962.msg60589#msg60589 date=1148637463]
gisteren heeft Oz wel met 1-0 gewonnen tegen de champs Griekenland in een oefen wedstrijd!!!!
miel
[/quote]

Ai ai ai...als je wedstrijd hebt gezien, dan is deze conclusie snel getrokken: Australie haalt de tweede ronden niet.....al weet je het met Guus aan het roer natuurlijk maar nooit! Een hele slechte wedstrijd was het. Door de 95.000 (wow) uitzinnnige toeschouwers leek het een fantastische wedstrijd, maar ik denk dat Guus zelf ook wel beter weet.

Uiteraard hoop ik op een finale Nederland-Australie....maar het zal wel Brazilie-Italie worden met Brazilie als winnaar.
 
Wordt een latertje vanavond, 23:00 begint de wedstrijd hier. Gelukkig zijn we Maandag ook vrij ivm een public holiday :-D
:drinking:
 
:soccer::soccer::soccer::soccer::soccer::soccer::soccer::soccer::soccer::soccer:​

Oh lee, oh lee oh lee oh lee, Brasil will be champion, Brasil will be champion :win1:

Maar in mijn hart hoop ik dat het NL wordt natuurlijk (al denk ik dat het :win2: of  :win3: wordt)

:soccer::soccer::soccer::soccer::soccer::soccer::soccer::soccer::soccer::soccer:​
 
In de poule van Rob z'n werk heb ik voor Brazilie gekozen, maar hier heb ik op NL gestemd  :-D

Tja, ze zeggen toch verspreid je winkansen  :-D :-D

Hgr, Jeanine
 
Back
Top