'Wonderbra' voor man maakt zaakje groter'

lsn

New Member
Bron: ANP
Gepubliceerd: vrijdag 3 november 2006 @ 11:06

Na de 'wonderbra' voor vrouwen komt nu de wonderjock voor mannen. Hiermee introduceert aussieBum een onderbroek die de man helpt om 'het zaakje' naar voren te plaatsen, daar ook te houden, ''en trots, groter dan normaal aan de wereld te laten zien'', aldus aussieBum.

Ontwerper Sean Ashby vertelt trots dat van het type onderbroek - toepasselijk Patriot genoemd - er in zeven dagen wereldwijd al meer dan 50.000 zijn verkocht. ''Jarenlang hebben vrouwen de wonderbra gebruikt om hun borsten goed te laten uitkomen en om te worden opgemerkt.

Persoonlijk lijkt het me helemaal niets maar ja er zal wel een markt voor zijn
AussieBum beantwoordt aan de meest gevraagde wens van mannen. Ze willen overal groter lijken, inclusief wat in hun broek zit'', stelt het Australische bedrijf. De onderbroeken worden via internet en in verschillende Nederlandse winkels verkocht.

061103_272_aussiebum.jpg

Het zaakje naar voren verplaatsen

Heerlijk land dat Australie met geweeeeeeeldige ideeen!  :-D

Had al heel veel zin in ons komende vertrek over drie weken, maar nu helemaal - tja, het oog van de vrouw wil nu eenmaal ook wel eens wat  :lol: :wink:

Hrg, Jeanine

thats seems fair enough, ik sluit me geheel bij jeanine aan.
vind het een goeie ,,zaak,, :-D :wink:

even voor de goeie orde dat was dus door mij(carien) geplaatst , vergat me naam eronder(oeps) :cool:

groetjes carina!!

en uiteindelijk doe je hem uit,
TADA, owwww haha een ervaring rijker een illusie armer
mannen wees blij met wat je hebt, voor mij geen onzin
alhoewel, de tekst "property of australia" is wel grappig

[quote author=Jeanine link=topic=5927.msg74490#msg74490 date=1162595595]
Heerlijk land dat Australie met geweeeeeeeldige ideeen!  :-D

Had al heel veel zin in ons komende vertrek over drie weken, maar nu helemaal - tja, het oog van de vrouw wil nu eenmaal ook wel eens wat  :lol: :wink:

Hrg, Jeanine
[/quote]

[quote author=spankeren link=topic=5927.msg74501#msg74501 date=1162631379]
thats seems fair enough, ik sluit me geheel bij jeanine aan.
vind het een goeie ,,zaak,, :-D :wink:
[/quote]

Na al dat ooeehh en aahhh en gekwijl van die vrouwen  :baby:  :-D vind ik dat wij mannen nu even aan hun trekken mogen komen . :wow3:  :wow3:  :wow3:

ce0ef15cb3e240fe5c6728c632e74d09.jpg

Markus bedankt :applaus: dit ziet er VEEL beter uit.........

Zo een slipje heb ik echt niet nodig :x :p :cry:....... Ik heb Brechtje (mijn vrouw ) nooit hoor klagen, en het is net als een vorige opmerking, doe je het broek of BH uit, voel je je belazerd!!!!!

deze dame heeft die veters niet nodig, volgens mij blijft het 'van nature' rechtop staan....

:p

Back