woonruimte(kamer) gezocht.

henkloop

XPdite Sponsor
Hoi,

Eindelijk een baan in Perth gevonden :) , over een paar dagen vertrek ik, 1 december begin ik. De eerste 3 maanden zal het werk in Malaga (Perth) zijn, daarna verhuist het bedrijf naar Henderson (effe ten zuiden van Fremantle).

Ik zouk dus een kamer (simpel basic) in de buurt van Malaga/Scarborough. Liefst op fietsafstand (tot 15km) van Malaga. Wie o wie weet iets? Ik houd Gumtree al scherp in de gaten en the West Australian wordt ook al uitgeplozen.

Henk
 
http://www.realestate.com.au

Kijk voorral bij "shared accommodation". I kweet een huis delen met onbekenden is niet perfect. Maar het is het makkelijks te vinden. Ik heb zelf toen de tijd in Adelaide binnen 2 dagen vershillenden kamers gevonden en heb 8 geweldigen maanden gehad met 8 Italiaanse studenten waarmee ik het huis deelden, 1 keuken en 1 badkamer :roll: .. LOL :rolleyes: . Het is goedkoop, een leuke manier om menesen te ontmoeten en het geef je de tijd om rustig naar een huur huis of koop huis te zoeken. BTW dat was in Glenelg SA
 
Hoi,

Eindelijk een baan in Perth gevonden :) , over een paar dagen vertrek ik, 1 december begin ik. De eerste 3 maanden zal het werk in Malaga (Perth) zijn, daarna verhuist het bedrijf naar Henderson (effe ten zuiden van Fremantle).

Ik zouk dus een kamer (simpel basic) in de buurt van Malaga/Scarborough. Liefst op fietsafstand (tot 15km) van Malaga. Wie o wie weet iets? Ik houd Gumtree al scherp in de gaten en the West Australian wordt ook al uitgeplozen.

Henk
Over een paar dagen vertrekken? Toch niet toevallig a.s. Donderdag, met Malaysian?
Bij wie ga je werken in Malaga?
Ik rij elke dag van Rockingham, naar Superstruct op Stanfordway in Malaga.
Is te doen, als je maar op tijd begint en op tijd weer stopt :)
Al zou een baantje in Henderson wel wat lekkerder zijn ;-)

Bart
 
:smile: Thanks Bear !

Over een paar dagen vertrekken? Toch niet toevallig a.s. Donderdag, met Malaysian? Nee, met Singapore op Woensdag
Bij wie ga je werken in Malaga? Matrix op Truganina Road
Ik rij elke dag van Rockingham, naar Superstruct op Stanfordway in Malaga.
Is te doen, als je maar op tijd begint en op tijd weer stopt :)
Al zou een baantje in Henderson wel wat lekkerder zijn ;-) Zeker,:cool: en hoe is het wonen in Rockingham?

 
:smile: Thanks Bear !

Over een paar dagen vertrekken? Toch niet toevallig a.s. Donderdag, met Malaysian? Nee, met Singapore op Woensdag
Bij wie ga je werken in Malaga? Matrix op Truganina Road
Ik rij elke dag van Rockingham, naar Superstruct op Stanfordway in Malaga.
Is te doen, als je maar op tijd begint en op tijd weer stopt :)
Al zou een baantje in Henderson wel wat lekkerder zijn ;-) Zeker,:cool: en hoe is het wonen in Rockingham?

Nou, dan zit je niet bij Miranda's Pa en Ma in het vliegtuig.
Truganina Road rij ik elke dag voorbij, ik neem 2 afslagen verder.
Ben gisteravond trouwens nog vlakbij Henderson geweest; voor een introductie cursus Autocad, in Munster
Wonen in Rockingham is best leuk. Je moet een beetje oppassen waar je gaat wonen, Rocko staat bekend als Boganville, maar wij vinden dat dat best wel meevalt. We wonen nu in Baldivis, een suburb van Rocko iets verder van de kust en allemaal jonge huizen hier.
Er is vaak wat te doen in Rocko, Blues festival, Musselfest, carnival, aanstaand weekend weer een Community Fair.
We hebben hier zelfs een "Snorkelen met haaien tour" (of was het nu dolfijnen?).
Ja, het is hier net Almelo ;-)

Bart
 
Back
Top