woonruimte voor een maand in Brisbane???

Anne78

XPdite Sponsor
Hallo
17 september komen we aan in Brisbane. Vanaf 24 september moet ik twee weken stage lopen in (waarschijnlijk) het QE2 ziekenhuis. Omdat ik mijn fysiotherapie examen voor australie nog een keer moet doen. :wall:
In Februari zijn we ook geweest (voor dezelfde examens.....), en hebben we in een backpacker's gelogeerd. Was goed te doen maar we proberen nu iets anders te vinden om de eerste weken door te brengen. Heeft iemand nog een idee wat een niet al te dure optie is?

Groeten
Anne

Hoi Anne,

Misschien is een cabin op een camping een optie. Voldoende privacy, je bent op je eigen  en niet te duur.

Groetjes Jojo.

als je een cabin op een camping ziet zitten dan ligt 'newmarket gardens' erg centraal. Weinig flashy camping overigens maar heel dicht bij openbaar vervoer (bus voor de deur, trein 10 min lopen).

Ik heb 4 weken gehuurd via volgens mij "Apartments voor backpackers". Deze zijn allemaal centraal gelegen en ze hebben ook opties voor bijvoorbeeld 2 mensen (zo heb ik het samen met een vriendin gedaan). Dan heb je gewoon je eigen gemeubileerde apartement. Ze zijn niet luxe of zo, maar het is alles wat je nodig hebt. Volgens mij betaalde ik iets van AUD160 pp per week (in 2003/2004).
Ik woonde in Rosalie/Auchenflower en dat was wel heel leuk!

Heb overigens hun telefoon nummer de laatste tijd niet meer gezien en kan nergens website of zo vinden. Misschien dat ik daar later nog mee kom......

Henriette

Hi Anne!

Ik had destijds ook nog geen woonruimte gevonden en ik vond het volgende als een van de mogelijke oplossingen hiervoor:

meld je aan als huissitter!  je past op het huis en hebt gratis de volledig gemeubileerde woonruimte tot je beschikking: uit een PDF file die ze mij hebben toegestuurd: "As Australia's national database of house sitters, the Australian House Sitters Directory is the most widely accessed source of house sitters in Australia. Registering with the Directory is the best way to get house sitting positions, because your details receive maximum exposure.

Australian House Sitters Directory A Division of Southern Dynamics Pty Limited ACN 072 796 386
3rd Floor, 432 Hunter Street, Newcastle 2300 (PO Box 848, Newcastle, 2300)
FREE CALL 1800 502 002 FREE FAX 1800 502 003 www.housesitters.com.au

t Is maar een ideetje...  :smile:

cheers,

Ingrid  :cool:

Hoi Anne,

Wij wonen aan het strand in scarborough (near Brisbane). Wij hebben hier een zelfstandig geastenverblijf waar je voor een zacht prijsje best gebruik van kan maken.  Het gastenverblijf licht aan het zwembad en is niet in het huis. Je hebt dus alle privacy. Ook eigen prive balcon enz enz. Mail me maar als je geintereseerd bent.

Groet,

Jaap

Back