Annemiek
XPdite Sponsor
Gisteren ben ik maar eens begonnen met het vertalen van m'n cv. Nu loop ik tegen een aantal woorden aan die ik niet vertaald krijg. We hebben geen woordenboek (zit allemaal in de container) en ik denk niet dat ik dit soort woorden in een woordenboek kan vinden. Babelfish heeft me ook nog niet kunnen helpen, dus hoop ik dat er hier iemand is die misschien een of meerdere woorden weet.
Het gaat om de volgende woorden:
letterschilderen, decorschilderen, figuurtekenen, stijlleer, maatschappijleer(civics), vervoerstechniek, personenvervoerstechniek, wegenbouw, landmeetkunde(surveying of geodesy?), maquettebouw, volkshuisvesting(housing)
De woorden tussen haakjes heb ik gevonden bij translate.google.com, maar heb geen idee of dit de goede woorden zijn. De andere woorden kunnen niet vertaald worden bij translate.google.com en ik heb geen idee welke sites ik nog meer kan gebruiken.
Het gaat om de volgende woorden:
letterschilderen, decorschilderen, figuurtekenen, stijlleer, maatschappijleer(civics), vervoerstechniek, personenvervoerstechniek, wegenbouw, landmeetkunde(surveying of geodesy?), maquettebouw, volkshuisvesting(housing)
De woorden tussen haakjes heb ik gevonden bij translate.google.com, maar heb geen idee of dit de goede woorden zijn. De andere woorden kunnen niet vertaald worden bij translate.google.com en ik heb geen idee welke sites ik nog meer kan gebruiken.