World News Australia

Fae

XPdite Sponsor
Hallo,

Laatst wilde dochter Joy (bijna 4 nu) echt heeeel graag even tv kijken 's ochtends. Ik ben gezwicht. Tot mijn stomme verbazing luister ik naar Philip Freriks en het NOS journaal, ik dacht echt even dat ik aan het hallicuneren was ofzo. Blijkt bij World News Australia wereldnieuws voorbij te komen, iedere dag.
Kijkt er iemand naar het Nederlandse nieuws op SBS? En is het NOS journaal op vaste dagen en/of op vaste tijden? Heb in NL nooit gekeken, behalve heel soms het jeugdjournaal, uit zelfbescherming, maar denk dat NL nu verweg genoeg is om er wel tegen te kunnen ;)

groet, Fae
 
Het NL nieuws van zondag wordt elke maandagochtend (06.45) uitgezonden op SBS. We nemen dat elke week op en kijken het later...
Inderdaad afgelopen maandag onaangenaam (jawel, ik haat hem die Frerichs, sorry) verrast doordat Frerichs er ineens zat .. Normaal gesproken zijn het anderen. Ik denk dat ze rouleren ...

En dan het weer na afloop, gericht op de wereld ... het is gewoon lachen zo stuntelig als dat af en toe gaat .. :)
 
Het is dus geloof ik het nieuws van Zaterdagavond. Helaas wordt er op de andere dagen geen Nederlands nieuws uitgezonden.

Ik neem het ook op en met mijn Foxtel IQ gaat dat elke week helemaal automatisch!  :up:
 
Met een investering van ca. $500  heb je BVN via de schotel in huis. (BVN = het Beste van Vlaanderen en Nederland). Publieke omroep TV via de satelliet.
 
BVN....... please explain ,  tell me how you do that or what must I do.
Heb alleen een bloody dish op het dak van Austar.

Cheers,

Jack :evil:
 
Jack er zijn vele draadjes geschreven over BVN t.v., zoek maar op via de zoekmachine.
Voor programmas ga naar : www.bvn.nl

kun je precies zien wat je allemaal krijgt.
Er is geen reklame, geen aankondigingen,, gewoon van programma naar programma en het is gratis.
De Ned. belastingbetaler zorgt hiervoor.
Jan
 
[quote author=Jan H. link=topic=9218.msg124743#msg124743 date=1220615797]
het is gratis.
De Ned. belastingbetaler zorgt hiervoor.
Jan
[/quote]

:grin: :grin: zo hoor ik het graag :up:

Jack :evil:
 
[quote author=Jan H. link=topic=9218.msg124743#msg124743 date=1220615797]
Er is geen reklame, geen aankondigingen,, gewoon van programma naar programma en het is gratis.
De Ned. belastingbetaler zorgt hiervoor.
Jan
[/quote]

Moet toch niet gekker worden. Dus ik betaal zodat jullie Onderweg naar morgen kunnen kijken.  :lol: Dan hoop ik dat jullie dta leuker vinden dan ik :grin: :grin: :grin:
 
Back
Top