written reports

dism

New Member
Hallo allemaal,

ik wil me laten registreren in het physioboard van victoria en die willen "2 written reports from 2 referees who are able to provide
information about the applicant's reliability and competency, and the appl. workhistory for at least 12 months since graduation."
Nu heb een referentie van mijn laatste werkgever waar ik de laatste 14 jaar gewerkt heb. maar ik heb geen idee wie ik zou kunnen vragen voor die tweede en wat zou daar dan in moeten staan ?
Heeft iemand daar ervaring mee of heeft tips qua formuleringen ?
alvast bedankt,
Inge

Hoi Inge,

Heb je niet nog een collega in Nederland naast je werkgever? Ik ben ook bezig met dit soort dingen maar dan voor NSW. Ik heb een bestand voor tijdelijk registratie gedownload, voor NSW, waarin ook een Character reference formulier zit. Als je een PM stuurt wil ik je dat (pdf)document wel sturen per email.
Ik heb ook even op de Victoria Physioboard site gekeken en zie dat daar in de verschillende registratie formulieren een Character reference formulier genoemd wordt, maar ik kan dat niet terug vinden op de site. Je zou natuurlijk even een belletje kunnen wagen of een email kunnen sturen, maar de beller is sneller.

Succes

Sander

ik heb gebeld, niemand nam op. ik heb ook een email geschreven ook geen antwoord.
ik hebnu een collega gevraagd. maar zou graag die info van je hebben, volgens mij staat mijn email adres bij mijn icons.
alvast bedankt,
inge

Back