X-Pdite reunietje in Melbourne?

Lin

XPdite Sponsor
We zijn nu al zo'n 7 jaar in Australie, na 5 jaar in QLD gewoond te hebben zijn we dan geland in Melbourne. Of we hier willen blijven weten we nog niet, maar voor nu hebben we het naar onze zin. Op Facebook is een pagina: Dutchies in Melbourne. Leuke en drukke FB pagina. Daar kom ik steeds weer in aanraking met mede XPditers:) Nu kwam gister het idee aldaar om misschien een meeting te doen met wat XPditers die daar ook zin in hebben. Park ofzo, maakt mij niet uit. En de west of oost zijde van de stad maakt me ook niet uit. Al denk ik dat meeste stemmen gelden misschien? Het heeft geen zin om naar het oosten te komen rijden als de meeste enhousiastelingen in het westen wonen. Dus Damhooligan en Mien & Jack, hier staat ie dan: Wie heeft er zin in?
 
Als het even kan niet aankomend weekend plannen( 24+25 november) alsjeblieft...we zijn dan ff de hort op!
 
hier nog een paar Melbourne bewoners, count us in. Ik ben niet zo vaak meer op het forum maar we doen graag mee.

Groetjes
Yvonne
 
Hee Linda,
Is een reunie in 2012 nog haalbaar of zullen we een datum prikken in het nieuwe jaar?

Cheers, Mien
 
Weekend van 15 & 16 Dec is een optie voor ons anders het nieuwe jaar.

Poll starten met wat data???
 
Weinig reactie hier en geen definitieve plannen in dit topic heeft mij doen besluiten om een weekendje te gaan camperen. Zijn er dus niet de 15 en 16e. Mocht er iemand zijn die een uitje organiseerd we hebben wel interesse maar zullen niet meer op het forum actief zijn, pm is dan het makkelijkste.

Chantal
 
ik zie het topic nu pas... :oops:

Ben al een tijdje niet meer hier geweest...

Maar nu een nieuw jaar!!
Dus een goed voornemen is een reuinie..

Ik heb er wel zin in !

groetjes, johan
 
Back
Top