XP-dite-leden bedankt

Joke

New Member
Hoi allemaal,

Ons visum is na 2 jaar binnen, maar ik wil hier toch nog even iedereen bedanken voor alle inbreng en antwoorden. Ik zelf heb erg veel aan dit forum gehad en heb veel goede antwoorden en nuttige antwoorden gevonden. Allemaal bedankt.
 
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!! Daar drinken we op.
Ik denk dat we allemaal blij zijn dat Het Forum en z'n leden ze goed hebben kunnen helpen!!

En nu??

Rene
 
En nu.... de laatste dingen regelen, container inpakken en op 7 februari naar Melbourne. YES YES YES
 
:congrats: met het verkrijgen van je visum  :up:

Ben blij dat jij, ik en velen anderen zoveel aan dit forum hebben gehad....  :up:

Suc6 met het inpakken van de container.  :)

Waar in Melbourne gaan jullie naar toe? Wij gaan naar Upwey in de South Eastern Suburbs. (dandenong Ranges)

Gr.Koen :-D
 
Hartstikke gefeliciteerd met jullie visum. Die 2 jaar zijn dus SUPERGOED geëindigd.

Succes met de voorbereidingen verder, wanneer willen jullie 'de oversteek' gaan maken?

groetjes Miranda  :)
 
Hoi Joke.

Van harte met je visum en top dat je de mensen die jou aan de juiste info hebben geholpen bedankt :up:
Maar dit wil toch niet zeggen dat je nooit meer op dit forum te vinden zult zijn??

We zijn natuurlijk wel benieuwd hoe het verder met je gaat.....

Groetjes en een veel sterkte met het inpakken en andere zaken.
Karin
 
Eindelijk maar toch!!! Van harte gefeliciteerd!!!
Ik vind het fijn dat je zoveel aan XPdite hebt gehad en ik hoop je ook nog te treffen hier als je in Oz je gevestigd hebt. Heel veel succes!!!



groetjes,

Jeroen
 
Back
Top