XPDITE BBQ SYDNEY!!!

Eric Sydney

XPdite Sponsor
Hoeveel mensen van het forum wonen er eigenlijk in Sydney en hebben die mensen zin om iets af te spreken?

Wij zijn hier nu een maand of wat en willen bij ons thuis wel een BBQ organiseren (aussie way BYO )  kunnen we een beetje zwemmen en foto's maken om de mensen in NL een beetje jaloers te maken zodat ze ook snel komen hahah..

Laat maar even weten en dan kunnen we aan een datum gaan werken :wink:

Ben erg benieuwd.

Groetjes uit een zonnig Sydney van Eric & Eva
 
Hee hallo!

Ik ben (wij zijn) helemaal in voor de bbq!
Laat maar weten wanneer en hoe laat en wij komen.
goed initiatief!!!

groetjes Hanneke Vermeij
 
Hoi Eva en Eric

als jullie nog even wachten tot in januari, dan kom ik ook mee BBQ'en.
Heb gisteren mijn fiancee visa gekregen, nu nog mijn trouw regelen en dan kom ik af naar Sydney!!

Wie weet  - tot ziens!!  :up:

Mon
 
Hoi Mon,

We zullen even moeten afwachten hoeveel mensen reageren en welke datum de voorkeur heeft maar grote kans dat het in Jan 2006 is.

Gefeliciteerd met je Visum!! Moest je er voor naar Berlijn?

Weer je al wanneer je precies deze kant op komt en waar in Sydney je gaat wonen?

Groetjes Eric.
 
Hoi!!!

Ik hoop rond de 10e januari in Sydney te zijn. Moet nog een ticket gaan kopen, hoop iets goed te kunnen vinden. We gaan waarschijnlijk in Pyrmont wonen. Mijn fiancé is op het moment een flat aan het zoeken, we hebben er eentje op het oog, hopelijk is er nog geen deposit op gegeven.
Waar in Sydney wonen jullie?
Yep, ik moest naar Berlijn voor mijn fiancée visa, was stresserend maar de moeite waard, want ik heb de visa gekregen!!  :up: 

Groetjes, Monique
 
Hoi!

Wij vertrekken waarschijnlijk eind mei naar Sydney, dus de eerste BBQ kunnen we er niet bij zijn: maar wellicht de 2e?? Hopelijk wordt het zo'n succes dat het wordt herhaald!

Groetjes,

Aukje en Dirk-Jan.
 
Ik had toch echt het idee dat we in het Mooie Sydney met meer NL's waren maar een BBQ met zijn vieren kan natuurlijk ook heel gezellig zijn  :wink:

Dit weekend maar even niet, het water komt al heel de dag met bakken uit de hemel....

Eric
 
Hallo! Goed plan die BBQ, lijkt me gezellig, ik doe mee! Na 9 Januari komt mij waarschijnlijk ook wel beter uit maar kijk maar even hoe het loopt. Ik heb in december ook nog wel wat tijd evt. Ik heb alleen geen idee waar jullie wonen, dus ook niet of dat per public transport een beetje te bereiken is. Maar goed daar is vast wel een oplossing voor te verzinnen. Ik hoor het wel, leuk initiatief in elk geval!!
gr. Silvia
 
Ik ben toch wel wat jaloers hoor, als ik dit hoor vanuit het kille nederlandje! Wij zijn nog volop bezig met de emigratie. Gaan waarschijnlijk eind januari kijken welke omgeving het gaat worden + de beroepsexamen van mijn man, mochten wij daar doorgang van krijgen. Wij willen het liefst boven Sydney, dicht bij het strand. Nu wonen we in Zeeland, 10 minuten van het water en wij zijn zulke strandmensen dus veel meer landinwaarts, als het enigszins kan, liever niet.
Vanuit natte Middelburg willen wij jullie in ieder geval een leuke BBQ toewensen en mocht er in de toekomst nog zoiets zijn houden wij ons van harte aanbevolen!
groetjes, Hebe
 
Groeten uit Revesby, Eric. Over een paar uur ga ik *Sinterklaasliedjes spelen in het Juliana Bejaarden Dorp, in Miranda, voor de 22+ kinderen, hun ouders en de bewoners van het dorp die ook wel nog eens een keer Sinterklaas willen zien. Dit wordt georganiseerd door de club: New Hollanders, die opgericht is toen een immigrant, uit Nederland een advertentie gezet had in de plaatselijke krant (Ik neem aan: The Leader) om contact te zoeken met andere oud-Nederlanders van haar generatie.
Ik dacht dat ik las dat jullie in Sutherland wonen. Dat is dus waar deze club is ontstaan. Vroeger was daar de Nederlandse Vereniging in Sutherland. New Hollanders is zo'n beetje de volgende, jongere generatie. Misschien zijn jullie al lid?

*Verleden jaar heb ik dit ook daar gedaan. Ben niet zo'n ster op mijn accordeon. Maar goed genoeg om een beetje met de sfeer te helpen.

7.jpg
18.jpg
29.jpg
25.jpg

http://ozcloggie.com/Sinterklaas04.html

Joop Mul
OzCloggie
 
Hallo!

Wij hebben ook wel zin om iets af spreken!

Wij zijn een Nederlands/Australisch stelletje en wonen sinds een jaar in Sydney (inner west). Onze vrienden (ook een Nederlands/Australisch koppel) willen ook graag meekomen.

Januari zou ook ons vier goed uitkomen....

Kunnen we nog meedoen of is de BBQ ondertussen al geweest?
 
OK de Sydney  BBQ gaat gebeuren en wij hadden de volgende data in gedachte:

14 januari  of  22 januari   in de middag, geef jullie voorkeur maar op voor 31 December en dan kunnen we een planning maken wie er komt en volgens aloude aussie traditie wordt het natuurlijk een BYO BBQ.  :drink:

Stuur mij maar even een PM etje als je wilt komen en dan kan ik jullie het adres even doorgeven.

:hi:

groetjes Eric en Eva  :up:
 
Allereerst natuurlijk iedereen een heel erg gelukkig en gezond 2006 toegewenst.

De voorkeur voor de BBQ gaat nu uit naar 22 Jan.

We hebben al een aantal mensen die zich hebben aangemeld maar er is natuurlijk altijd plek voor meer.
Dus als je je nog wilt aan melden please do so.

kind regards Eric
 
Ja hallo!

22 jan klinkt goed.

Ik moet nog uitvinden hoe ik een PM naar jullie stuur vandaar dit bericht hier.
 
[quote author=CJ link=topic=3229.msg42066#msg42066 date=1136184550]
Ik moet nog uitvinden hoe ik een PM naar jullie stuur vandaar dit bericht hier.
[/quote]

Je kunt een PM versturen door op het groene icoontje te klikken onder hun foto.
 
Voor de volgende als jullie ff een visa regelen voor ons papierwerk enzo  :evil:
Dan komen wij naar de volgende BBQ hoor maar al te graag!
:-D
 
Back
Top