XPdite bestaat (bijna) 10 jaar

Lost

Administrator
Nog 4 nachtjes slapen en dan is het zover: XPdite bestaat 10 jaar!

Nou ja, officieel heeft XPdite pas twee verjaardagen achter de rug en we zijn nog twee jaar verwijderd van de volgende officiele verjaardag. Het XPdite forum opende namelijk op zondag 29 februari 2004 haar deuren. Desalniettemin een hele prestatie en zeker het noemen waard.

In de afgelopen tien jaar is er veel veranderd. Niet alleen is het forum drie keer van forumsoftware veranderd, ook het internet is niet hetzelfde als tien jaar geleden. Toen het forum haar deuren opende, waren forums sterk in opkomst en XPdite heeft in die begin periode een sterke groei doorgemaakt. Tegenwoordig is er (helaas?) veel meer concurentie van o.a. Facebook Groups en dit heeft zijn weerslag op forums in het algemeen. Gelukkig is XPdite voor velen nog steeds relevant en mag XPdite nog steeds op veel interesse rekenen. Niet alleen van leden die hier al vele jaren rondhangen maar ook van nieuwe avonturiers die in Australie hun geluk willen beproeven.

Ik hoop dan ook van harte, dat XPdite nog lang DE ontmoetingsplek voor emigranten naar Australie mag zijn en dat we over 10 jaar een echt jubileum kunnen vieren: 20 jaar / 5 schikkeljaren!
 
good%20on%20ya%20sticker.png
 
Top! Van Harte! en als iemand mij iets vraagt over emigreren geef ik altijd meteen deze site door,
Heb er zelf veel aan gehad en het is leuk om op zijn tijd nog even rond te neuzen.
Bedankt!
 
Back
Top