Xpdite borrel

[quote author=Sandra link=topic=1139.msg12140#msg12140 date=1112387403]
We konden er helaas niet bij zijn.. Er was wat tussengekomen :-(
[/quote]

jammer dat jullie er niet bij konden zijn.  :-( wij, mijn vriendin en ik) hebben ons goed geammuseerd, lekker geeten en biertjes gedronken. was gezellig en ik neem aan dat martijn of rebekka de foto's binnenkort online zetten. Welicht later weer een borrel of een "ozzie picnic". Misschien dat ik donderdag ff bij de jongeren borrelclub binnenwip. ben er al weer een tijd niet geweest. het is altijd de eerste donderdag van de maand, maar zoals ik al eerder een keer heb verteld, soms is het gezellig en soms niet.

Catch ya later Rob
 
Is er interesse in een 2e Xpdite borrel/meeting in Brisbane?

Zo ja, dan...

Waar?
Gilhooley in Albert street. (meer keuze op het menu dan in Irish murpies)
http://www.gilhooleys.com/

Wanneer?
Ergens in Juli op een zaterdag.

Groeten Rob
 
[quote author=Hans de Visser link=topic=1139.msg16524#msg16524 date=1117410723]
Klinkt goed, en natuurlijk as. donderdag weer de jongerenborrel in Cafe Brussels. :drinking:
[/quote]

Zekers, ben dan ook weer aanwezig.

Rob
 
"Is er interesse in een 2e Xpdite borrel/meeting in Brisbane?"
Jaaa! Zo te lezen wel !  :-D

"Gilhooley in Albert street. (meer keuze op het menu dan in Irish murpies)
http://www.gilhooleys.com/ "
Mij best !  :up:

Wanneer? Voorstel: zaterdag 16 juli (ik kan zelf bijv de 23ste niet!)

Groetjes,

Ingrid.
 
Kunnen we er geen kindvriendelijke 'borrel" van maken.  En ergens 's middags afspreken. Iedereen neemt wat lekkers mee? Ook gezellig toch?
 
okidokie!

Borrel:
Zaterdag 16 Juli in Gilhoolies. Voor de eters zo rond 19.00 lijkt en niet eters later. Ik reserveer wel een paar dagen van te voren.

Picnic:
Zondag 31 Juli in Botanical Gardens. Is rond 12.00 uur oke? en iedereen brengt iets mee, zoals stroopwafels, dubbel zoute drop, limburgse vlaai, oliebollen, aardbeien, bon bons etc... (grapje). Neem gewoon mee wat je zelf wilt. no worries. mocht iemand nog tips or tricks voor de picnic hebben dan gooi het maar in de groep.

Groeten Rob
 
[quote author=Rob link=topic=1139.msg16733#msg16733 date=1117540567]
Borrel:
Zaterdag 16 Juli in Gilhoolies. Voor de eters zo rond 19.00 lijkt en niet eters later. Ik reserveer wel een paar dagen van te voren.
[/quote]

Yiehaa! Ik heb er nu al zin an!  :drink:  Ik laat nog wel weten of ik mee ga 'for tea' ! :eatdrink:

Grts,

Ingrid.
 
reminder:

Borrel:
Zaterdag 16 Juli in Gilhoolies. Voor de eters zo rond 19.00 lijkt en niet eters later. Ik reserveer wel een paar dagen van te voren.

Rob
 
Zou iedereen, die mee gaan borrelen, willen aangeven met hoeveel personen je komt en of je wel of niet mee eet ivm reserveren.

Alvast bedankt en ozzie, ozzie, ozzie....

Groetjes Rob
 
Back
Top