XPdite in 2006

Lost

Administrator
Het nieuwe jaar is al weer een paar dagen oud en ik had beloofd een berichtje te plaatsen waarin ik uit de doeken zou doen wat er in 2006 voor XPdite gepland staat.

Allereerst hebben enkele moderators aangegeven dat ze door tijdgebrek genoodzaakt zijn om hun moderatorschap aan de wilgen te hangen. Daarom zijn we op zoek naar een aantal nieuwe moderators. We hebben zelf al een aantal mensen op het oog en zullen hen dan ook benaderen om te kijken of ze interesse hebben.

Verder zal de portal software geupgrade worden naar nieuwe software (nou ja, de naam is veranderd maar de ontwikkelaars zijn hetzelfde). Ook het forum zal geupgrade worden naar de nieuwste versie van de forumsoftware zodra de nieuwe versie uitkomt. Op de portal moeten naar mijn idee meer artikelen komen waarin informatie van het forum op duidelijke wijze gerangschikt is. Dit kan alleen met jullie hulp en wellicht dat er een aantal mensen zijn die hier aan mee willen helpen door het verzamelen van informatie, schrijven van artikelen en het up-to-date houden van de portal. Voel je hier wat voor, laat het mij dan even weten.

Ook ben ik van plan om een nieuwe functie op het forum te installeren. Welke functie dat is hou ik nog even voor me (moet eerst getest worden op de nieuwe versie van de forumsoftware).

Dus samengevat staat het volgende gepland:
  • Werven nieuwe moderator(s) (januari)
  • Werven portal auteurs (januari)
  • Upgrade portalsoftware (januari)
  • Upgrade forumsoftware (Q1)
  • Nieuwe functie toevoegen aan forum (Q1)

Mochten jullie nog ideeën hebben, ik verneem ze graag via PM of email.

Hoi Louw,

Allereerst de beste wensen voor jou voor 2006.

De manier waarop jij het voor ons het ook aankomend jaar
weer mogelijk maakt dat we onze info en vertier op Xpdite
kunnen vinden is bewonderenswaardig! :humble:

Mijn eigen informatie over Australie is bijna nihil,
maar indien ik je op iedere andere manier van dienst kan zijn,
laat het me dan gerust weten.

Veel succes en de groetjes
Karin

Ha Louw,

Ook ik biedt mijn hulp aan in de ruimste zin van het woord:
vertalingen, samenvattingen enz voor op de portal bv (zover dit binnen mijn kennis gebied valt)

Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel

Groetjes Wilbert

Hoi Louw,

Zoals je weet ben ik beschikbaar voor inzet, dus laat me gerust weten wat ik voor je kan doen... :up:

Groeten,
Koen  :-D

Hoi Louw!

Ik heb interesse om als auteur en moderator aan de slag te gaan. Ik zit vanaf 20 januari in Perth en zal daar wellicht eerst even moeten settelen voordat ik alles op de rit heb, maar ik meld mij hierbij aan!

Laat maar weten hoe of wat, Marielle

Back