XPdite.net storing!

Lost

Administrator
Vandaag is XPdite.net een tijdje onbereikbaar geweest. Dit is de zoveelste storing en ik begin mijn Webhost een beetje zat te worden :evil:. Ik ben nu aan het rondneuzen voor een andere host. Ik hou jullie op de hoogte.
 
Ik heb ook zulke problemen met de mijne, wordt er gestoord van! maar ik heb een goede host (en goedkoop) in Australia gevonden, misschien ben je daar in geinteresseerd. Ik kan je zo de link sturen.
 
Daar ben ik wel in geinteresseerd, dus als je me de link wilt sturen, dan heel graag. Ik ben zelf ook aan het kijken naar een andere host die veel belovend is.
 
Gisteren 15-9-04 tegen de avond of aan het begin van de avond kon ik niet op het forum komen, gewoon wit scherm en ik kon wel zien dat de computer bezig was met het inladen van de pagina (heeeeeel erg traag). Ik heb gekeken of het aan mij lag, maar dat was niet het geval.

Ik dacht, ik meld het maar even.
 
Jeroen said:
Gisteren 15-9-04 tegen de avond of aan het begin van de avond kon ik niet op het forum komen, gewoon wit scherm en ik kon wel zien dat de computer bezig was met het inladen van de pagina (heeeeeel erg traag). Ik heb gekeken of het aan mij lag, maar dat was niet het geval.

Ik dacht, ik meld het maar even.

Yep, had ik ook.
 
Ik merk dat er de laatste tijd wat problemen zijn met de DNS. Dit heeft tot gevolg dat het langer duurt voordat de site "gevonden" is. Ik ga in ieder geval kijken of er iets aan kan gebeuren.

Bedankt voor de informatie!
 
Back
Top