Yep....we hebben hem

letsgo

New Member
Het heeft bijna 1,5 jaar geduurd maar we hebben vandaag dan uiteindelijk de schriftelijke bevestiging ontvangen dat het visum is toegekend.
We gaan er van uit medio september richting Sydney te kunnen vertrekken. Dank voor alle tips en antwoorden op al onze vragen tot heden. Wij hopen van onze kant andere avonturiers in de toekomst eveneens behulpzaam te kunnen zijn.

Weet iemand wellicht of we nu in persoon naar Berlijn moeten of dat e.e.a. ook per post kan worden afgehandeld? Dit laatste wordt namelijk gesteld door ons bureau in Sydney dat heeft zorggedragen voor de begeleiding van de aanvraag.

[move]Gefeliciteerd met het visum[/move]

Je kan je paspoort ook opsturen. Ik geloof dat dit zo'n 10 dagen duurt en dan heb je ze weer terug... met visum!

:congrats: Heerlijk zeg, na zo'n lange tijd!

Paspoorten kun je (aangetekend) opsturen naar Berlijn:

Australian Embassy - DIAC
Wallstrasse 76 - 79
10179 Berlin

Wij hebben onze paspoorten voorzien van visum, binnen een week, netjes aangetekend weer terug gekregen. We hebben nog even nagevraagd of we moesten betalen voor het versturen maar dat is niet nodig. Scheelt een hoop tijd en geld, maar ik kan me voorstellen dat anderen dit gedenkwaardige moment in Berlijn willen vieren..

PS. misschien overbodige opmerking: NIET VERGETEN GRANT LETTER MEE TE STUREN!  :roll:

Heerlijk nieuws,

Waar wacht je op , let's go go go gooooooooo,

Jack :evil:

Gefeliciteerd :up: :up:

Ook wij hebben paspoorten opgestuurd(aangetekend) en hadden deze netjes binnen 2 weken terug met visum

Groetjes Wilbert

Yes,
Niet vergeten een lege retourenveloppe met je eigen adres en porto kosten (ik heb er een tientje ingegooid) en dan krijg je het ook aangetekend terug.
Postbode deed even moeilijk omdat ik geen legitimatie had :grin:
Ik zeg die zit in die enveloppe :up:

Retourenveloppe en geld is echt niet nodig. Vermelding van het retouradres uiteraard wel.  Hebben het netjes aangetekend teruggekregen van de ambassade. 

Ze vinden het wel lief, denk ik..

Gefeliciteerd  :cheer:

Wij hebben de paspoorten aangetekend naar Berlijn gestuurd en ik meen 3 munten van 2 euro op de paspoorten geplakt zodat de ambasade de paspoorten INCLUSIEF VISUM aangetekend retour kon sturen.

Succes met de volgende spannende fase  :up:. Weten jullie al wanneer jullie willen gaan?
Greetzz

Back