Yes!!!! I did it!

Annemiek

XPdite Sponsor
Vanochtend om 10.45 was het dan zo ver! Ik moest voor de eerste keer op. Had eerst nog een les daarvoor, dus kon ff warm draaien. Daarna vanaf het CBR richting de snelweg en bij Borne West er vanaf. Stukje door Borne crossen, terug over de snelweg en het was goed!
dusssss...... Heb m'n rijbewijs na 42 lessen en bijna een jaar les gehad!
Nu dus van de  :bike: naar de  :drive:

  :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :w00t: :w00t: :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

Ben zoooooooo happy! Moest ook al meteen Mark naar Hengelo brengen en ben dus alleen terug gekomen. Moet hem straks ook weer ophalen, maar vind het wel een klein beetje eng nog :)
 
:congrats: . Nu nog naar Australië en het is helemaal voor elkaar. Maak je over de eerste keer / paar keer rijden maar niet druk. Ik kan het me ook nog goed herinneren dat ik even naar mijn oma toe reed (in de auto van mijn moeder).
 
Goed gedaan meid!!!!
  :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Van Harte gefliciteerd .!!!!!!
  :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun:  :happysun: :happysun:


Groeten Ineke   :up:
 
[glow=red,2,300]GEFELICITEERD!!!!![/glow]


Lekker hoor!

Maarre, wel ook wel blijven  :bike:  hoor!  :)
 
[move][glow=red,2,300]Van harte gefeliciteerd  :dance: met je rijbewijs  :applaus: :drive:[/glow][/move]

Suc6 en aan de linkerkant van de weg rijden hoeft pas in Oz... :-D

Groetjes K&K
 

                           :congrats:
Meid [size=20pt]VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! [/size] Geweldig!!
                           :congrats:


:drive: En nu lekker cruisen!!
:drive: 
 
GEFELICITEERD!  :up:

Griezelig he! In je eentje rijden! Houd er zelf nog steeds niet van, na ruim een jaar rijbewijs!
 
Heb inmiddels ook mijn eerste ervaring opgedaan in een engelse auto :) Eigenlijk helemaal niet zo raar om te rijden in een auto met het stuur aan de andere kant. We zijn 5 dagen in Engeland en Schotland geeest, maar heb alleen nog maar op de camping gereden. Ik mag eigenlijk ook helemaal nog niet rijden in een huurauto, omdat ik nog maar net mijn rijbewijs heb :)
Volgend jaar gaan we zeker terug, dus dan heb ik nog tijd genoeg om te oefenen.

Het valt me trouwens ook op hoe snel je went aan een benzine auto. Toen ik op mijn eerste dag Mark weg bracht en op ging halen, liet ik constant de motor afslaan en gisteravond niet 1 keer :) Komt nog wel eens goed met miekje :)

Amoz: Ik vind het op zich niet eng om alleen te rijden, maar er zit niemand naast je voor je eigen gemoedsrust ;) Vind het fijner om te rijden als Mark naast me zit, maar dat komt nog wel :)
 
Back
Top