YES! We got it!

J

Julia

:up:

Ja hoor, eindelijk, na lang wachten, hebben ook wij een bericht ontvangen dat we onze visa kunnen gaan ophalen!  :happysun: :cheer:

Ik las ook dat het niet meer in Den Haag kan, maar dat we dus naar Berlijn moeten. Of we moeten het per post naar Londen vesturen, maar ja, paspoorten per post versturen, dat vind ik niet zo'n fijn idee eigenlijk. Iemand van jullie weet vast wel of je een afspraak moet maken voor Berlijn of dat je er zomaar kunt 'binnenvallen' ? Ik hoor het graag van jullie, want het is ook zo zonde als je er dik 5 uur rijden op hebt zitten, en dan weer linea recta naar huis wordt gestuurd  :wall:

Verder nog een andere vraag: nu we het visum hebben gaan we natuurlijk verder plannen. Hebben jullie nog leuke ideeen voor afscheidsfeestjes?  :congrats:
Locaties, thema's, tijdstippen, aankleding, noem maar op? Alle tips zijn welkom!

Hi hi, JOEPIE! We gaan feesten!!!!  :dance: :cheer: :cheer: :cheer: :happysun: :happysun: :happysun:

Julia
 
:-D
Gefeliciteerd!!!! Is altijd weer een geweldige prestatie!! En nu maar lekker gaan voorbereiden op de grote stap..
 
Een afscheidsfeestjes tip?? Ik kan je wel zeggen hoe wij het doen. Wij hebben een originele BYO en TYO party. Oftewel: bring your own en take your own. Iedereen neemt zijn eigen drinken en eten mee, en ook weer mee terug. Wel zo handig. Je hebt nooit te weinig of te veel. En niets over! Heerlijk als je een week later in het vliegtuig zit. Als je met Australië niet uit de voeten kunt, kun je ook een oer Hollandsch feestje houden: klompen, Delfstsch Blauw, tulpen, Nederlandstalige muziek, noem maar op! Succes.
 
:up:Van harte gefeliciteerd. :lol: Een feestje organiseren is natuurlijk persoonlijk. Vraagje van onze kant hoe hebben jullie het goede nieuws te horen gekregen? veel geluk met de rest. :up:
 
Gefeliciteerd.
Op welke termijn ga je?
Als het mooi weer is is mischien een barbie een leuk idee?
Freya
 
:up: :up: :up: :up:
Wauw Super te gek. GEFELICITEERD!!!!!

Nu verder alles regelen. Lijkt me ontzettend spannend.

Nog een klein vraagje, hoe lang heeft het bij jullie geduurd vanaf dat je de aanvraag hebt ingediend bij de DIMIA?

Heel veel succes toegewenst in warm, zonnig en vriendelijk OZZZZZZZZZZZZZZZ.

Groetjes,

Brit
 
Thanks everybody for the congrats  :)

Wij hebben op 17 oktober onze aanvraag ingediend bij Dimia, dus het heeft bijna 4 maanden geduurd. Heel snel dus. Het is ook behoorlijk vlekkeloos verlopen moet ik zeggen. Onze contactpersoon bij Dimia was buitengewoon symphatiek en behulpzaam.  :up:

Wij hebben het bericht 'visa granted' ontvangen per email met de papieren in een pdf bestandje. De 'echte' documenten worden per post nagestuurd.

Nu hopen wij zo snel mogelijk te gaan  :plane:

Waarschijnlijk begin april, maar precies wanneer is nog niet duidelijk. We moeten de tickets nog gaan boeken.

Volgens mij had ik nu alle vragen wel beantwoord. Is er nog iemand die ons kan vertellen of je een afspraak moet maken bij Berlijn voordat je je visum kunt gaan ophalen? Of kun je er gewoon op de bonnefooi heengaan?

Groetjes van Julia
 
Dat is zeker snel Julia. Gelukkig maar.

Ik heb elders in één van de topics gelezen, ik weet niet meer waar :thinking:, dat er iemand naar Berlijn is geweest en die had wel een afspraak gemaakt.
Ik zou toch eerst even bellen voordat je helemaal voor niets rijd.
Veel succes ermee.

Groetjes,

Brit
 
:lol: :lol: :lol: :lol: Allereerst: Gefeliciteerd!!!!!!  :lol: :lol: :lol: :lol:

En ik wist niet eens dat je je visum niet meer in Den Haag kon ophalen?! Ik zou Berlijn dan idd gewoon ff bellen, sowieso voor de zekerheid! Succes!!!  :up: :up:
 
Back
Top