yes!!!!!we hebben 'm!!!!!!!!!!!!!!!!!

hanneke

New Member
het ongelofelijke bericht kwam vanmorgen binnen via de mail!we hebben 'm,we gaan eindelijk!!!!!!!!!!!!!!

nadat onze medicals verloren waren bij de post tussen amsterdam en adelaide,hadden we gisteren een afspraak gemaakt met de paneldokter om een nieuw medical te doen.we hadden nog een paar vragen op de mail gezet naar ASPC en ons er maar bij neer gelegd dat we domme pech hebben.

maar vanmorgen mail van ASPC,we hebben jullie medical gevonden in sydney en goedgekeurd,you have been granted a visa for australia!!de brief is verzonden op 3 februari.
na 6x lezen begrijpen we het echt: we gaan,geen nieuwe medicals,niet langer wachten:Australia prepare yourself,we are finally coming back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

succes allemaal,alles sal reg kom, groeten hanneke,alex en indy
 
Jeetje, hartstikke goed zeg dat het toch nog boven water is gekomen ! :fishing:

:congrats:  Gefeliciteerd !

Ingrid.
 
Nou ja zeg! Dat had ik niet verwacht, dat het zo snel zou gaan! Ontzettend gefeliciteerd! Succes met de rest van de voorbereidingen. Wanneer hopen jullie te vertrekken?
 
Van harte proficat en heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel succes, plezier en lol toegewenst Down Under.

:up: :-D :up: :-D :lol: :up: :lol: :-D :lol:

Groetjes,

Brit
 
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!  :up: :dance:  :congrats: :beach:  :plane:  :surfer:
 
Hoi Hanneke,

Eindelijk!    :happysun:  Gefeliciteerd met jullie visum. Hoelang heeft het voor jullie geduurd van moment van aanvragen tot nu?
Ben wat dat betreft echt benieuwd. Wij wachten sinds begin februari vorig jaar op antwoord op onze Skilled Visum aanvraag. Dus hopelijk zit die er ook aan te komen.
 
:happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun: :happysun:

Goed bezig!!!! Gefeliciteerd!!!!!

:up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:
 
Geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd!!! Echt te gek!!  :happysun: Ik hoop dat jullie snel kunnen vertrekken!!
Groetjes Linda
 
Hi Hanneke

Sluit me volledig aan bij alle voorgaande sprekers. Congrats.!!! Spannend he?

Groetjes
Syl
 
Back
Top