YES! YES! YES! YES! YES! YES!

Jeroen

XPdite Hero
YES! Wij hebben het visum! Ik haal het net uit de bus YES!

Jullie zijn de eersten die het weten, o nee, fout  :wall:, ik heb eerst Erna gebeld.

Zo Blij! :happysun: :plane: :surfer:
 
Inderdaad mooi gedaan!!!

Maar hoe lang ben je bezig geweest van begin af aan dat je de hele procedure bent gestart?

Gefeliciteerd!!!
 
:humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:

Ik zal dat moeten nakijken, en dan praat ik alleen over de SIR, geloof ik vanaf medio juli 2004. Daarvoor waren we met het normale visum bezig, maar we hebben te lang gewacht  :cry:
 
Ha Jeroen,

Van harte gefeliciteerd hoor!  :happysun:
Al enig idee wanneer jullie het  :plane: pakken?

Sander
 
:computer: Dank jullie allen  :humble: Ik ben zo  :happysun: op dit moment! Gewoon door het dolle heen! Geweldig!  :flipper:
Morgen maak ik een afspraak met de makelaar voor de verkoop van het huis. Ik heb ondertussen  :coffee: gelezen wat we nog moeten doen; niet veel. We weten wanneer we op het laatst het  :plane: moeten pakken; 16-11-2005.

1 Ding weet ik zeker, mijn hengels gaan mee; Rob, here we come!  :fishing:



:beach:
 
Ik heb net het gehele verhaal gelezen en wat mij opvalt is dit:

wij hebben voor de SIR aangevraagd voor Victoria en South Australia, in de verwachting dat we ons daar zouden moeten vestigen &of werken &of studeren. Wat schept mijn verbazing; wij mogen OVERAL naar toe muv de onder de SIR-visum vallende 'ontoegankelijke' gebieden, dus (onze eerste wens) ook naar NSW, als het maar niet-regionaal is. Maas in de wet! Dit is wel een gokje waard.
 
Ik wil dit nog even kwijt:

Ik ben zo ontichelijk (oud nederlands) blij, dat wil je niet weten.  :) :wall: :clap: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:
:humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:
:humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:
:humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:
:humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:
:humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:
:humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:
 
:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
:applaus: [size=15pt]Van harte gefeliciteerd[/size]   :applaus:
:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:
 
[quote author=Jeroen link=topic=985.msg7545#msg7545 date=1106001551]
Ik wil dit nog even kwijt:

Ik ben zo ontichelijk (oud nederlands) blij, dat wil je niet weten.  :) :wall: :clap: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:
:humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:
:humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:
:humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:
:humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:
:humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:
:humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble: :humble:
[/quote]

Hahaha ! Wat een blijdschap ! Ik ben erg blij voor je !  :-D Gefeliciteerd !
En nu word het aftellen geblazen ....  :up:

Ingrid.
 
Congrats  :wink: :clap: :applaus: :happysun: :plane:




Heb ik ook meteen de nieuwe smilies ontdekt....
 
Jeroen en Erna,

cheer.gif
cheer.gif


[size=16pt]Van harte met jullie visum !!!!!!!!!!!!![/size]

cheer.gif
cheer.gif
 
:up: Kunnen heel goed voorstellen hoe blij jullie zijn :cool:. Hartelijk gefeliciteerd. En heel veel geluk :wink: Waar gaan jullie precies wonen? :roll: Hou ons op de hoogte.

Groetjes Rene en Ank :lol:
 


OFX
Back
Top