YES YES YES

stephennathkids

New Member
Hallo
Totaal onverwacht kregen wij om 9.45 u. een mailtje dat we ons visum hebben  :-D  :up:
Goh jongens, wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk gevoel !
Nu kunnen we volop de verhuis beginnen regelen. Volgende week dus eerst naar Berlijn.
Aan iedereen die nog wacht : veel sukses! Het wachten wordt beloond.
Grtjs,
Nath
 
:dance: :congrats: :dance:

Hardstikke gefeliciteerd en succes met de resterende voorbereidingen.

Mariette
 
[size=15pt][move]HOERA HOERA HOERA HOERA HOERA!!!!!![/move][/size]

:lol:  :lol:  :lol:  :lol: Gefeliciteerd, geweldig nieuws!!!!!  :lol: :lol: :lol:  :lol:

:dance: :dance: :dance: :dance:

:congrats:

Groetjes,
Lela
 
Waaaaaauuuw lekker hoor!!!

:congrats:

En succes met verhuizen en alle andere dingen!!

Liefs Eutrice
 
Hallo,
Dank u wel iedereen voor de felicitaties ! Gisteren was nogal een hectische dag : familie en vrienden die ons wilden feliciteren (met dubbel gevoel). :)  :cry:
In de namiddag ben ik naar de klassen van mijn drie zonen geweest om hen het goede nieuws te melden en heb de klas dan getrakteerd op kinderchampagne. Ook daar heerste dat dubbel gevoel bij hun vrienden.
Dan zijn we ook al eens gaan kijken om vluchten te regelen (Berlijn en Aussie). We denken te vertrekken op 19 of 20 november. De paspoorten gaan we toch maar opsturen naar Berlijn want zijn nogal geschrokken van wat dit ons zou kosten (vliegtuig en 1 overnachting). Zouden dat geld veel liever in Oz besteden. Dus ja, vandaag bel ik nog even de ambassade of opsturen wel echt veilig is.
Vandaag ook nog de verhuisfirma contacteren.
En ondertussen blijven genieten van dit zalige gevoel!
Keep you posted.
Grtjs,
Nath
 
Hoi Nath,

Opsturen is veilig hoor, als je het maar aangetekend doet.

Succes met alles, spannend hoor.

Groetjes,
Erna
 
[quote author=stephennathkids link=topic=5784.msg72902#msg72902 date=1160642928]
...dat we ons visum hebben
[/quote]

Van harte!

:happysun:
 
Back
Top