Yes, Yes, Yes!!!!!

pieter69

New Member
Ok, contract is binnen en ik heb het geaccepteerd, is boven verwachting! Alles wordt nu in gang gezet en wij
hopen de 2e of 3e week van december te vertrekken. Op 7 Januari is dan mijn eerste werkdag in Perth!!

Gefeliciteerd! :cake:

Veel succes de komende tijd! December komt snel dichterbij...........

Groet,
Carmen en Marc

thumbs_up.gif
Toooppie, succes met alles!

The Roosters

Beste mensen, hier een update van ons. Op 26 December hopen wij te vertrekken naar Australia (Perth). Voor 4 van de 6 gezinsleden zijn de visa's erdoor, voor het visum van mijn zoon moeten wij, ivm zijn ziekte afgelopen April, Mei, Juni, nog even wachten. (dokters verklaring, 100% gezond). Vandaag, (3 Dec.) is de verhuizer alles komen inpakken en 4 Dec. gaat alles de container in. Volgens de verhuizer gaat die container de eerste week van Januari al aankomen. Gaan daar snel een woning zoeken (Rockingham) om alles weer uit te pakken. Spannende tijd, maar ik denk dat het komen daar aan de andere kant van de wereld veel vergoed.

Gegroet, Pieter

Goed gedaan, heel veel plezier en succes met alles! Nog wel af en toe van je laten horen hoe het gaat he?

Geweldig.  :up:
Het is toch een lekker gevoel als je de bevestiging hebt.
Veel succes en goede reis.

Groet Gerrit

Het voelt heel goed als alles rond is. De huisraad is inmiddels 2 weken onderweg het huis is zo goed als leeg, we hebben dan ook zo iets van weg wezen hier. We hebben hier niets meer te zoeken. de kinderen hebben ook zo iets van weg wezen! Ze missen het speelgoed wat nu in de container zit. Er is hier weinig meer te doen voor hen. Als we eenmaal daar de mogelijkheid hebben zal ik zeker iets van mij laten horen.

Gegroet,

Pieter

Ok, beste mensen, allereerst wil ik een ieder die dit leest een fijn en gezond nieuwjaar wensen, een raar idee hoor nieuwjaar in Australia, maar het is niet tegen gevallen. Sinds een week nu zijn we down under. Heerlijk weer hier in het westen van Australia, we genieten ervan met volle teugen. Mensen ontmoet, vrienden bezocht maar vooral op het strand gelegen. Op dit moment genieten we van een weekje vakantie. We hebben een voorlopige woning gevonden maar dit huis ligt best wel geisoleerd daarom gaan we in de komende dagen iets anders zoeken wat meer in de bewoonde wereld ligt. Verder verwachten wij de container volgende week, en gaan we vanaf 7 Januari weer aan het werk.

Groet,

Pieter

Back