Yess ielts gehaald

family dammer

New Member
na vorige keer ongelofelijk afgegaan te zijn bij de ielts met 7    6,5  5  6
nu: 7,5    7    7    8

hiephoi nu Diana nog die moest 4,5 halen en haalde de vorige keer 6,6,4,6  helemaal balen.
dus alles komt goed

[quote author=family dammer link=topic=6021.msg75357#msg75357 date=1163861194]
nu Diana nog die moest 4,5 halen en haalde de vorige keer 6,6,4,6  helemaal balen.
[/quote]

Ik dacht tot voor kort altijd dat een meeliftende spouse op elk onderdeel minimaal 4.5 moest scoren. Jij waarschijnlijk ook, right? Ik weet het nog steeds niet zeker maar na het lezen van deze British Expats topic lijkt het dat een gemiddelde score van 4.5 voldoende is en dan zou je partner dus al een voldoende score gehaald hebben. In deze topic kun je ook nog wat lezen.

:artist:

edit: juiste link toegevoegd

Hoi AJ,

Volgens mij heb je gelijk, dat dacht ik dus ook 'een gemiddele/average band'

groetjes Miranda  :)

Volgens mijn bureau TIG is dit wat momenteel speelt:
Please note that these changes have not been officially confirmed by DIMA. If the changes do come in, we don't know yet whether they will apply to applications already lodged, or exactly what the changes will be (although these kinds of changes often don't apply to applications that have been lodged, so you may not be affected). It is also not known if the requirements will also change for secondary applicants (ie applicants 18 years of age or over who need to demonstrate they have functional English to avoid paying a second application fee to cover English language tuition. Currently functional English is demonstrated by a score of 4.5 out of 9 on each of the 4 components of the IELTS).

dus minimaal 4,5 van de negen maar het probleem zat in de schrijftest, de essay hadden we niks aan geoefend, bij mij na oefening 2 punten omhoog, de volgorde en indeling wisten we niks van.

bedankt allemaal, ik vind het wel vreemd dat ik 3 weken later opga en alleen op het schrijven geoefend heb maar toch zomaar veel hogere punten haal, maar goed het is alweer achter de rug. Nu deze week de medicals aanvragen.

Back