Yessssssss!!!!! STNI visa Granted

Brit

New Member
:plane: :dancing: :dancing: :dancing:

Eindelijk het verlossende antwoord ontvangen.

Visa Granted!!!!!!!!!!!

:sunny: :sunny: :sunny: :sunny:

Australia here we come

Greeeeeetz Brit
 
Hoi Brit,

Gaaf, te gek, super!!!!!!!!

:congrats:

Succes met alles hè!

Miranda
 
Hoi Brit

Gefeliciteerd!! :up: wat zal dat een goed gevoel geven zeg.

Groetjes Sander :up:
 
Helemaal te gek :lol:

Van harte  :congrats: :congrats: :congrats:


Vel succes bij de laatste voorbereidingen,

Gr Wilbert
 
Geweldig!!!! Van Harte gefeliciteerd!!!  :dancing: :dancing:

[glow=red,2,300]Op naar OZ!!![/glow]

Groetjes Linda
 
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! EINDELIJK AF VAN HET WACHTEN!!!!!!!!!!!!!![glow=red,2,300][/glow]

Groetsjes Joke
 
Hoi allemaal,

Harstikke bedankt voor jullie felicitaties, erg leuk en fijn.

Onze planning is om eind september te vertrekken.
Vandaag heb ik iedereen op mijn werk in kennis gesteld, dit om toch alles netjes en voor mijn gevoel goed achter te laten. En om mijn werkgever de tijd te geven om een nieuwe kracht te zoeken die binnen onze organisatie past.

Het nieuws werd erg spontaan en enthousiast ontvangen. Gelukkig. Dit is voor mij een hele geruststelling.
Ik heb een leuke baan en werk er met veel plezier. Dus ik vond dit toch ook wel belangrijk.

Nu verder met het regelen van de rest. Hier zal ook nog wel een hoop bij komen kijken.
Inmiddels zijn er al een aantal verhuisbedrijven geweest en hebben we offertes ontvangen.
Ook ben ik nog bezig met prijsopgaven voor het zelf verschepen.

Eenieder die nog wacht, heel veel succes met wachten  :up:

Groetjes,
Brit
 
Hoi Allemaal,

Even de laatste stand van zaken. Is alweer enige tijd geleden.

Inmiddels zijn we 7 weken verder, nadat ons visum is goedgekeurd. Ruim 4 1/2 week geleden hebben wij ons paspoort naar Berlijn gestuurd voor het aanbrengen van het visum. Op 3 mei 2005 zijn onze paspoorten daar afgeleverd (ontvangstbewijs heb ik getekend retour ontvangen).
Vorige week dinsdag 24 mei ben ik maar eens gaan bellen waar onze paspoorten bleven. Inmiddels zijn we weer een week verder en heb ik iedere dag met de ambassade gebeld en zou ik teruggebeld worden. Alleen op vrijdag ben ik teruggebeld met de mededeling dat ze ons paspoort opzoeken en ons terugbellen wanneer het verstuurd wordt.
Vandaag maar weer gebeld. Eerst werd er gevraagd waar het over ging, terwijl ik dezelfde mw. vrijdag ook heb gesproken. Toen werd er dus weer gezegd we gaan het nakijken en bellen u terug.
Ook heb ik aangegeven dat ik het paspoort nodig heb voor reizen naar het buitenland.
Ze zijn daar dus gewoon onze paspoorten kwijt.  :x :x :x :x :x

Wanneer ik morgen weer niets hoor denk ik dat ik maar eens heel boos ga worden :wall: :wall: :wall:

Groetjes,
Brit
 
Dat is mooi @#%*!  Zijn ze echt daad werkelijk kwijt of is er gewoon nog geen enkele actie ondernomen??? Iets wat niet geheel onbekend is bij ambtenaren ( en onder ambtenaren reken ik mijzelf ook onder hoor  :-D)
Veel succes in ieder geval.

Groeten, Chantal
 
:bangingdoor:

:shout:  dat is mooi Kwalitatief Uitermate Telerustellend !

Ik zou er ook aardig moedeloos van worden, maaarrr.... geef niet op hoor !

Het zal recht komen !  :)

Ingrid.
 
[quote author=Chantal link=topic=1523.msg16818#msg16818 date=1117579040]
Iets wat niet geheel onbekend is bij ambtenaren ( en onder ambtenaren reken ik mijzelf ook onder hoor :-D)
[/quote]

Goh Chantal? Ben jij misschien een klant bij mijn werkgever?? :-D
(geintje natuurlijk)....

Maarre Brit...das idd heel erg vervelend.... Je leest regelmatig op het forum dat mensen het niet vertrouwen om het paspoort op te sturen, omdat ze benauwd zijn dat de koerier het kwijtraakt, is het nota bene de instantie die de sticker mag plakken de oorzaak van de vertraging...

Maar houdt moed....komt wel goed!!!
 
Hello,

Ja zo te zien, zijn aussies erg goed in het kwijt raken van dossiers en paspoorten. wij zijn voor niets naar Berlijn gegaan, dus toen wij hoorden dat zij ons file hadden teruggevonden (2 dagen), hebben wij onze paspoorten per courier gestuurd en vriendelijk gevraagd of Dimia het ook weer per courier terug wilden sturen. Hiermee heb je wel de zekerheid dat zij de paspoorten hebben ontvangen, maar NIET dat zij ook snel de sticker in de paspoorten doen. Het heeft mij 2 emails en 3 telefoontjes gekost om het eindelijk voor elkaar te krijgen.

Maar ach we blijven positief:
- ons huis is in 2,5 week verkocht
- m'n vriend heeft eindelijk z'n baan bij Coca Cola Australie, hij begint officieel op 18 juli.
- Ik ga zelf begin november naar Australie, want er is nog genoeg te regelen

Gr

Citavm
 
Hoi allemaal,

Hier weer even een update wat betreft onze zoekgeraakte paspoorten. Vanochtend de Ambassade in Berlijn weer gebeld en erg boos geworden. Ik had niet echt het idee dat dit veel indruk maakte.
Ik heb toen maar de Australische ambassade hier in Den Haag gebeld en gevraagd of zij niets voor ons konden betekenen.
Deze mevrouw beloofde mij terug te bellen. (ja,ja zal wel).
Maar, naar een uurtje werd ik teruggebeld met de mededeling dat ze er in Berlijn aan zouden gaan werken en dat ik door Berlijn teruggebeld zou worden.
Je kunt wel raden dat ik toen dacht "die paspoorten worden nooit meer gevonden".
Maar om 4 uur vanmiddag werden we netjes teruggebeld en onze paspoorten worden morgen met visa per koerier teruggestuurd.

Gelukkig eind goed al goed. :angeldevil:

Groetjes,
Brit
 


OFX
Back
Top