Yiiiiihaaaaa

Yoog

Member
Na alle ellende van het opnieuw psychologisch laten keuren van onze zoon en het door het LCU kwijtraken van 2 van de 5 medische dossiers, is nu dan toch nog snel onze

GRANT LETTER aangekomen!!!!!

Jippie! We gaan proberen om begin februari te vertrekken.
 
Ik zag YIIIIHAAAA en dacht...die moet ik even lezen en
terecht.

GEFELICITEERD!!!!

Hoe zijn de plannen nu verder?

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 
Super .....van harte gefeliciteerd....

Echter....nu begint bij mij die grijze massa weer te malen en te kneden....

De grant-letter krijg je toch per e-mail? Als dat zo is, dan zijn ze dus vandaag wel op kantoor geweest bij de DIAC. Dan nemen ze alleen de telefoon niet meer op en zeggen ze dat het kantoor gesloten is.....Hopelijk hebben ze daar maar 1 echte goede reden voor....om alle capaciteit in te zetten van de medewerkers om nog een hoeveelheid visa's te granten voor de kerstdagen.....

Ik ben alleen voor het laatste erg bang....dat ze dat niet doen.....
 
Hoe zijn de plannen nu verder?

Pfoe, verder, das waar ook, ik loop nog met mijn hoofd in de (koude) wolken.
Ik ga de paspoorten rond nieuwjaar opsturen naar Berlijn (die doen met de kerst niets) en heb de verhuizer al gebeld met een voorlopige datum. We denken rond de 10e februari te verterkken. Ik moet dat ook nog een vakantiehuisje boeken, de verzekeringen opzeggen, de huur opzeggen en .............
Dat wordt nog een drukke tijd, maar.... we gaan nu dan toch, net geen twee jaar beziggeweest (1 jaar en 51 weken)

Ja, inderdaad op tijd voor de maart wandeling!

Ja maluka er staat op de mail: I am writing to advise that, on 19 December 2007, a decision was taken
 
Hoi daar,

Hé je hoeft van mij nog echt niet van
je roze wolk af hoor!! You must be
singininrain.gif
  :wink:

Nu maar hopen dat Santa alle andere wachtenden een leuk kadootje geeft
christmas.gif
 
Als ik dit zo lees begin ik bijna nog te hopen dat we morgenochtend nog een berichtje hebben, maar dat zou te mooi voor woorden zijn en ook nog eens retetoevallig ;)
 
Maluka, geen idee of het wat betekent, maar onze email notificatie toendertijd was op een zondag verstuurd ... Het kan natuurlijk zijn dat dat een kwestie is van versturen via een geautomatiseerd systeem (goedkeuring b.v. op vrijdag in het systeem door de CO, en in het weekend een batch job runnen om de betreffende mails te verzenden of zo .. ;-).
 
He Yoog,

gefeliciteerd.

Jij zult wel goede feestdagen hebben nu.....zonder wachtspanningen in ieder geval

Jack :evil:
 
Hi Yoog

Te gek zeg van harte gefeliciteerd :up:
Kunnen  jullie relax het nieuwe jaar in, nou ja genoeg te regelen maar voor het goede doel.

Succes met alles :up:
 
Gefeliciteerd, geniet nog even van de Nederlandse winter. Sterkte met alle voorbereidingen.
Magda
 
Gefeliciteerd!!! Wat een leuk kerstkado!!!

Veel succes met alle regeldingen  :up:

Groetjes
Lela
 
Back
Top