Yoka van Straaten

Vandaag aangemeld op het forum. Leuk om alle ervaringen te lezen. Ik kom in aanmerking voor een Employer nomination scheme visum sub class 186. Is een hele klus omdat ik een "job offer" moet hebben om in aanmerking te komen voor een visum.
Hoop over circa 12 maanden in Australie (voorkeur WA) te zijn!!!

Welkom, het valt mij op dat meer en meer mensen voor WA kiezen... :cool: This is the place 2 go 2!

Vandaag aangemeld op het forum. Leuk om alle ervaringen te lezen. Ik kom in aanmerking voor een Employer nomination scheme visum sub class 186. Is een hele klus omdat ik een "job offer" moet hebben om in aanmerking te komen voor een visum.

G'day Yoka, leuk om van je te horen en inderdaad, welkom op het Forum. Ik denk dat je aan dit website veel steun zult krijgen omdat het bekeken en gebruikt wordt door mensen die in hetzelfde schuitje zitten als jij. Veel succes en even laten weten als we je ergens mee kunnen helpen.

• Like
Reactions: FOL

G'day Yoka, leuk om van je te horen en inderdaad, welkom op het Forum. Ik denk dat je aan dit website veel steun zult krijgen omdat het bekeken en gebruikt wordt door mensen die in hetzelfde schuitje zitten als jij. Veel succes en even laten weten als we je ergens mee kunnen helpen.

Welkom op het forum!! Wat voor soort werk doe je?
Hoi Gwen,
Van oorsprong ben ik verpleegkundige maar inmiddels ben ik directeur van een klein woon-zorgcentrum. Volgens de richtlijnen van DIAC moet ik in een soortgelijke baan in Austalie werken dus ik ben open sollicitaties aan het doen in allerlei zorginstellingen Down Under. Want pas als ik een arbeidsovereenkomst heb kan ik (met alle andere papieren) mijn visumaanvraag indienen.Een enorme klus, maar ik ga ervoor!!! Mijn droom achterna!

Back