Zeven jaar voor mislukte overval met banaan

Annemiek

XPdite Sponsor
[size=11pt]AMSTERDAM - Een rechtbank heeft woensdag een 24-jarige Brit die een wedkantoor probeerde te beroven met een banaan, veroordeeld tot bijna zeven jaar gevangenisstraf.[/size]

Nadat hij bij een groenteboer een banaan had gekocht, liep de Brit, Robert Downey, in november een Londens wedkantoor binnen met een bivakmuts over zijn hoofd. Hij richtte het stuk fruit, dat was gewikkeld in een plastic zak, op een medewerker en eiste geld. Deze nam echter een verdachte ronding waar in de zak en belde kalmpjes de politie. Downey haalde daarop een schaar te voorschijn, maar ook die maakte geen indruk.

Downey rende het wedkantoor uit. De politie pakte hem op in de buurt van het wedkantoor terwijl hij poogde de te strak zittende bivakmuts van zijn hoofd af te trekken. Volgens de aanklagers beraamde Downey de overval om zijn drugsverslaving te bekostigen.

Je kunt beter andere dingen doen met een banaan  :lol1:

Groetjes Sander  :up:

:monkey:

:nana:

Groetjes Sander  :rotflmao:

Lekker ff  :eek:fftopic: ,maar kun je me je kip/pesto recept  doorsturen? Mijn broer en zijn vriendin komen morgen en dan wil dat eens gaan proberen  :lol:

Sorry voor mijn off-topic actie, maar ben sinds woensdag enigzins  :blond: en daar ligt het aan denk ik...  :eek:ops!:

Back